1

Onderwerp: Wat een blunder!

Ik ging vanmorgen op de thee bij een vriendin van me die nu 9 weekjes zwanger is. Nou maak k toch iets mee.. Ik de taart gegeven ze vond hem echt super leuk maar tot onze grote schrik stond er Zwaner.. Van plaats zwanGer :grr: Haha nou gelukkig heb ik zelf t excuus dat ik 30 weken zwanger ben en een beetje vergeetachtig af en toe maar wat STOM! Hier komtie:

http://img850.imageshack.us/img850/7538/losdana186.jpg

2

Re: Wat een blunder!

:lol:   :lol:   :lol:  Sorry, maar dat is echt grappig! Wel een schattig taartje!

Groetjes van Natascha!

3

:D  maar wel een heel lief taartje

4

:lol:  :lol:  :lol:  Echt wat voor een zwanGere  hahaha

wel een schattig taartje verder :thumb:

Groetjes, Franka

Hahah ja erg he! Me vriend lachte me ook erg hard uit!  :lol: Haha nouja weer wat geleerd (A)

6

Dat soort dingen heb ik ook regelmatig, en ik ben niet zwanger (maar 't is wel sinds mijn zwangerschappen), had zelfs de naam van mijn zoon fout gedaan voor zijn verjaardstaart. Gelukkig zag mijn man het. En pas had ik het weer, maar toen had ik hem gelukkig eerst hier laten zien en viel het iemand op. Dus voortaan eerst hier showen. Wel een super schattig taartje.

Wil je me volgen op Facebook, like dan https://www.facebook.com/zoetzwolle
Groetjes Annemarie

7

:lol:  :lol:  :lol: .... hij is wel super cute !!

8

:lol:  :lol: Toch een leuk taartje :lol:  :lol:

Groetjes Gerien

Marinina schreef:

:lol:  :lol:  :lol: .... hij is wel super cute !!

Dankjewel! Ik moet zeggen dat ik hem wel onwijs gaaf vind maar jammer dat ik er niet meer tijd voor had.. Heb hem in 1.5 uur in elkaar gezet! (had wel de taart al gebakken)

10

ik heb hard gelachen,Maar vind hem erg leuk

11

oh oh...wat die ellendige hormonen al niet met een mens doen! Wat ken ik dit toch!  :lol: Zo vergeet ik 8 van de 10 keer bij het pinnen op 'ok' te drukken... :o

Maar je taartje vind ik erg leuk! Een mooi kleurtje groen en dat schaapje is ook superleuk geworden! :thumb:

Groetjes van Marjon

12

mkij is heel mooi!
ach, gelijk aansnijden waar de ontbrekende letter had moeten zitten!
hij smaakt er vast niet minder om! en het gebaar is er ook niet minder om!

Groetjes Kim

hahahaha!! ik ken het hoor...
Ik vind em heel erg schattig!

Ik zing mijn eigen wijsje!