1

Onderwerp: dummy waar????

Ik wil graag een dummy gaan bekleden....heb al helemaal in de smiezen hoe dat moet...maar waar kopen jullie je dummy? wil het liefst zo weinig mogelijk verzendkosten betalen.....opzich vind ik hier de webshop prima....dacht even kijken of 1 van jullie nog een goed adresje heeft.....
maartje

2 Laatst bewerkt door Reini (09-03-2011 19:51)

Re: dummy waar????

Mmm, ik koop die in de Aveve. Is wel in België.
Weet niet of dat in Nederland ook daar te verkrijgen is. Tss 1 en 2 euro heb je dummies daar.

Denk eigenlijk, overal waar je materiaal voor bloemschikken kan kopen, kan je dummies krijgen  :think:

3

Waar woon je? Misschien zit daar wel een (web)winkel in de buurt? Ik heb ook wel eens gehoord van iemand (ik dacht Kwebbeltje? :o) die een dummie van dat groene bloemenspul heeft bekleed....... ik weet even niet hoe dat heet zo gauw..... sorry

4

oase denk ik....mmm ja wil liever gewoon piepschuim...dat oase geeft zo af..... ik ga ff neuzen naar een webshop in groningen.....
dacht pipoos heeft het wel maar helaas...
maartje

5

Maartje2you schreef:

oase denk ik....mmm ja wil liever gewoon piepschuim...dat oase geeft zo af..... ik ga ff neuzen naar een webshop in groningen.....
dacht pipoos heeft het wel maar helaas...
maartje

geen bloemenzaak of tuincentrum in de buurt?  Daar haal ik mijn dummies (ook de piepschuim eieren ;)

6

Heb ze toch net bij de hebshop besteld...verzendkosten waren 2,95...dacht dat ik 5,95 moest betalen...zal eens gaan kijken bij een tuincentrum...maar gekke vraag??? hebben ze daar taartvormen piepschuim??
maartje

7 Laatst bewerkt door Reini (09-03-2011 20:23)

Maartje2you schreef:

Heb ze toch net bij de hebshop besteld...verzendkosten waren 2,95...dacht dat ik 5,95 moest betalen...zal eens gaan kijken bij een tuincentrum...maar gekke vraag??? hebben ze daar taartvormen piepschuim??
maartje

ja, 15cm doorsnede, 20cm, 25cm, 30cm en dan ook nog de vierkante in zelfde formaten.
Even gegoogled en bloemschikwinkel.nl heeft ook de piepschuimtaarten.

8

stom dat pipoos het niet heeft, want de pipoos hier in rijswijk hebben ze wel en op de webshop van pipoos staan ze ook gewoon.
en anders misschien een hobbywinkel die hebben ze meestal ook wel

9

Even googlen op atelier van klaas en tineke! Die hebben volgens mij de meeste keuze in piepschuim!

10

Hier zijn ze ook te koop in diverse hobbywinkels.

If you're lucky enough to be different, don't ever change!
Groetjes, Katja