1

Onderwerp: rice crispies in blender????

ik heb zojuist het recept gemaakt en vind het erg bobbelig. Maar ja dit is voor een bergje dus niet zo heel erg. Ik ga zometeen nog een laagje botercreme aanbrengen misschien dat dit werkt.

Maar heeft iemand ze al eens in de blender gedaan? Zo worden de korrels minder grof...

Ik ga binnenkort een 3d aap maken en wil dus een mooi strak resultaat.

2

Re: rice crispies in blender????

Zou misschien wel kunnen maar dan kan je het, denk ik, echt never nooit niet meer eten omdat het dan een kei- en keiharde substantie wordt :s ?

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

3

Tom Poes schreef:

Zou misschien wel kunnen maar dan kan je het, denk ik, echt never nooit niet meer eten omdat het dan een kei- en keiharde substantie wordt :s ?

Het is niet de bedoeling dat het hoofd gegeten gaat worden  ;) hoewel dat in sommige landen een delicatesse is gatver :s

Maar dan krijg ik wel een mooiere bol/hoofd..
of moet ik em dan maar van een stiropor bal maken?

Ik moet ook armen maken voor die aap ik dacht dit ook te doen met rice crispies...maar dan eigenlijk wel eetbaar...

4

Je kan het ook snijden. Dus met een mes de bobbels wegsnijden lijkt me.....

If life gives you lemons, make lemoncurd.

5

Mirjam5 schreef:

Je kan het ook snijden. Dus met een mes de bobbels wegsnijden lijkt me.....

ja dat heb ik vandaag geprobeerd maar ik denk niet dat ik het dan mooi rond en glad krijg  :/

6 Laatst bewerkt door Adrienne (09-03-2011 20:09)

Ik smeer een bolletje van rice crispies helemaal in met witte ganache ( die stevige, van Paris Cutler) en ga er dan met m'n handen over tot ie weer helemaal glad is :Y Veel geklieder, maar prima resultaat :D :+

Oh, wel even aanvullen: dat bolletje is dan wel al in bv een blandaschaaltje gedrukt, dus dat is wel wat gladder dan alleen met de hand :think:

Dus als je geen vormpje hebt om te helpen, zou ik als de crispies redelijk uitgehard zijn in de koelkast voor het afsmeren ook alvast met warme handen zo glad mogelijk strijken :)

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>