1

Onderwerp: Toch ook maar even voorstellen

Hallo allemaal,

Ik ben al een poosje te vinden op het forum maar heb mezelf nog nooit voorgesteld, dus bij deze.

Ik ben José 38 lentes jong. Ik ben 14,5 jaar getrouwd, we hebben zelf geen kinderen maar wel 12 oppaskindjes.
Mijn hobby's zijn lezen, naaien, breien en koken en bakken. Sinds vorig jaar ben ik begonnen met freubelen met taart.
Vorig jaar ben ik 16 kilo afgevallen en deze hobby is natuurlijk niet goed voor mij maar gelukkig kan ik de kindjes wel blij maken met wat lekkers.

Ik heb al veel gelezen op het forum (is erg verslavend) en aangestoken door de berichten en voorbeelden aan het werk gegaan. Heb helaas geen foto de taart was aangesneden voordat ik er aan dacht om mijn eerste taart op de foto te zetten.
In april ga ik een basis workshop doen om de kneepjes van het "vak" te leren en om de puntjes op de i te zetten.

Ik ga nu maar weer eens lezen op het forum en wachten op de mail van de hebshop dat ze mijn bestelling versturen.

Groetjes José

2

Re: Toch ook maar even voorstellen

Ik weet zeker dat je de kindjes veel plezier doet met deze hobby :Y

Groetjes van Monique
(op Hyves kan je mijn foto's van de taarten zien camosa.hyves.nl)

3

Carmo schreef:

Ik weet zeker dat je de kindjes veel plezier doet met deze hobby :Y

Dat weet ik wel zeker. Net vroeg een jongentje aan mij: Osee cake eten???
Maandag had ik minicc gemaakt om te vieren dat 1 van de meisjes 4 was geworden. De ene helft was een witte toef bc met kleine hartjes (rode en roze) er op gestrooid en de andere helft een roze toef bc met daarop een witte bloem. De kids hebben hier natuurlijk weer van gesmuld.
Maar helaas het kan niet altijd feest zijn dus vandaag worden het weer gewoon koekjes.
Ben wel van plan om vaker koekjes te gaan bakken voor de kids en als het aantal kids het toelaat samen met ze te gaan bakken.

4

Heel gezellig dat bakken en versieren met de kids.
Ik heb afgelopen weekend samen met een vriendin en haar kids cupcakes versierd. We zijn 3 uur lang lekker bezig geweest en het resultaat was ontzettend leuk.

Groetjes van Monique
(op Hyves kan je mijn foto's van de taarten zien camosa.hyves.nl)