1

Onderwerp: Voorstellen

Hoi ik ben Monique.
Ik ben nu al een paar weken op deze site aan het rondkijken en vind het echt een geweldige site met veel informatie. Iedereen is ook bereid om een ander te helpen. Ik heb me vandaag dan ook maar eens een keer geregistreerd.
Ik ben beginnend fanaat en ben dit weekend begonnen met de eerste taart. Ik lette even niet op maar de hond vond hem in iedergeval lekker. Op naar de volgende taart en dan wat beter opletten.

Groetjes van Monique

Groetjes van Monique
(op Hyves kan je mijn foto's van de taarten zien camosa.hyves.nl)

2

Re: Voorstellen

haha dat zijn altijd handige situaties  :)

Welkom! En veel bakplezier natuurlijk!

3

haha, nou ja, die eerste taart is in ieder geval goed bevallen waarschijnlijk!!
Veel plezier met bakken!

Lieve groetjes!!
Kim

4

Dank jullie wel en het gaat zeker lukken met bakken (en met opletten) :lol:

Groetjes van Monique

Hoi, ik ben Mirjam uit Almelo. Heb afgelopen weekend mn 1e spulletjes gekocht en vandaag hier nog t een en ander besteld. Binnenkort snel de 1e taart maken, ben beniewd. #1maart moet t voor t echie dan is onze oudste jarig...spannend!!

Iemand nog tips voor een nieuweling?

6

Ik ben ook pas spulletjes aan het inslaan. Het is wel ontzettend verslavend. Zeker als je naar de winkel in Wormerveer gaat.
Veel succes met bakken.

Groetjes van Monique

7

Het is zeker verslavend.
Er zijn zoveel leuke spullen te koop. Maar waar moet je mee beginnen. Ik wil zoveel hebbe hebbe hebbe. Gelukkig heb ik geen winkel in de buurt (ja Oldenhof in Zwolle maar die vind ik erg duur) waar ik zomaar even heen kan gaan snuffelen.

Veel plezier met het bakken.