Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Taart met 2 verschillende kanten, ben trots
Wat een geweldige taart!! 
Wow, die is supermooi geworden!
Ik blijf die schoentjes geweldig vinden, je kroontje is ook erg leuk met die glitter op de randen. Heb je dat geverfd?
Wow, die is supermooi geworden!
Ik blijf die schoentjes geweldig vinden, je kroontje is ook erg leuk met die glitter op de randen. Heb je dat geverfd?
Dankje! En de glitters op het kroontje zijn idd geverfd, had er ook nog wat kleurstof door gedaan, vond het effect dan net wat mooier.
Super leuk en mooi gemaakt!
Echt onwijs mooi!! Super!!
Ik ben eigenlijk benieuwd hoe jullie die bolletjes maken als randje om de taart (draaien je die met de hand?)
Dat doe ik namelijk altijd maar das zo veel werk 
Kuss Lijn
Echt onwijs mooi!! Super!!
Ik ben eigenlijk benieuwd hoe jullie die bolletjes maken als randje om de taart (draaien je die met de hand?)
Dat doe ik namelijk altijd maar das zo veel werkKuss Lijn
Nee hoor die maak ik niet met de hand, maar met een mold http://www.deleukstetaartenshop.nl/sili … -2817.html Met de hand is idd erg veel werk 
Echt supergaaf en origineel. Hebben die twee toch alletwee hun eigen taart!
ook vindt m echt GAAAAAAAAAAAAF!
supper gedaan!
Geweldig dat is 2 in een! Super opgelost!
Wauwwwww knappe techniek en supermooi resultaat
Geweldig
erg mooi en leuk gedaan!
Super taart!!! 
Leuk idee!! Moooooie taart!!
Das fijn om te weten (dat zal mijn leven een stuk makkelijker maken
) Thnxx!!
xlijntjex schreef:Echt onwijs mooi!! Super!!
Dat doe ik namelijk altijd maar das zo veel werkKuss Lijn
Nee hoor die maak ik niet met de hand, maar met een mold http://www.deleukstetaartenshop.nl/sili … -2817.html Met de hand is idd erg veel werk
wat een brilliant idee, zeg !!
Wat een prachtig taart

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Taart met 2 verschillende kanten, ben trots