1

Onderwerp: hoe deze zeilen vastplakken?

Ik wilde deze zeilen namaken maar ben bang dat ze te zwaar zijn. Ik weet ook niet hoe de dwarsra is vastgeplakt. Ik heb de how to gezien van DLT maar daar zitten geen dwarsra of. Ik zat aan ouwel of frosty te denken maar weet niet precies wat het verschil is (gezocht maar niet kunnen vinden  :o ) Ja, ouwel is snoeppapier maar frosty.... :think:

http://www.flickr.com/photos/courtneysc … 051079049/

2

Re: hoe deze zeilen vastplakken?

:think: Goeie vraag.........

Vraag me af of icing sterk genoeg.Ik zou denken dat het niet houd.

Ik zou denk ik, 2 lolly stokjes aan elkaar vastzetten, waarvan de 1 iets korter is, om een kruis te creeren. Daarna bekleden. en het doek eraan hangen..

Ik blijf even mee lezen, om te kijken hoe een ander het zou doen. Ben ik wel benieuwd naar. Het lijkt mij geweldig om een keer te maken.

frosting sheets, zijn van suiker gemaakt.

Groetjes San

3 Laatst bewerkt door Esther68 (08-03-2011 15:14)

Zat net op de fiets te bedenken dat ik houten dowels kan gebruiken . Maar frosting sheets zijn dus niet buigzaam?
De tip om eerst het kruis te maken en dan pas bekleden is een goede tip :thumb:

4

misschien van flowerpaste maken? Dat kan je superdun uitrollen en wordt keihard en is licht  :)

"Beauty is in the eye of the beholder"
                            Lieve groetjes, Miranda (Mirzan)

5

Mirzan schreef:

misschien van flowerpaste maken? Dat kan je superdun uitrollen en wordt keihard en is licht  :)

Heb ik nog nooit gemaakt. Wordt een keer tijd dus... het moet idd licht en stevig zijn..