1

Onderwerp: Bakblik??

Hallo,
Kan iemand deze beginneling even helpen??
Bij de Xenos zijn 4kante bakblikken in de aanbieding, wat is een normale/leuke maat voor een taart??
Maten die verkocht worden zijn 24/24, 26/26, 28/28.

Groetjes Melanie

2

Re: Bakblik??

Hangt af van de normale leuke groep mensen die je een stuk taart wilt geven :+ Het zijn allemaal redelijk standaard maten. Maar als je ze niet alle 3 wilt kopen zou ik 24 en 28 doen of als je er maar 1 wilt de 26.

If life gives you lemons, make lemoncurd.

3

waarom geen Xenos in België??????? :(

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

4

Ik heb ze zelf niet, maar ik heb hier wel vaak gelezen dat men niet zo tevreden is over de vierkante vormen van Xenos.Ze zouden slecht sluiten en lekken.
Ik wilde je dit toch laten weten.
Mocht je ze kopen dan ben ik benieuwd naar je bevindingen.

Mijn faceboekpagina met mijn taartjes
http://www.facebook.com/pages/Home-made … 1595328591

5

ik heb zelf ook zo een vierkaten van 26 cm van xenos maar ik heb geen last van lekken.

en anders doe je een stuk bakpapier over de bodem heen als die wel zo lekken (zit die straker in het blik)

s6

6

ik heb het ook gekocht en had geen problem met het bakken  :D

7

ik heb de 28 van de xenos...

je moet in de winkel even goe dkijken of hij goed sluit, er zijn er idd tussen zag ik die minder goed sluiten, maar heb  er gewoon 1 gepakt die wel goed sloot, en geen problemen ermee!

Be your own best friend because there is only one person you have to live with for all of your life.
X Sam

8

ik heb ook die van de xenos en geen problemen.

If life gives you lemons, make lemoncurd.

9

xhafal schreef:

waarom geen Xenos in België??????? :(

En waarom zijn ze hier altijd uitverkocht??????? :s  :grr:

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

10

ik heb er bij de xenos ook wel eens mee in mijn handen gestaan maar volgens mij hebben die van de xenos hele rond hoeken en niet van die strakke vierkante hoeken. het is maar wat je smaak is maar ik vind die ronde hoeken nooit zo mooi bij een vierkante taart. maar misschien gaat dit over andere bakblikken.

verder sluit ik me aan bij Mirjam over de afmetingen. liever 2 van 24 en 28 (die je dus kunt stapelen) of eentje van 26. van 24, 26 en 28 stapelen zit niet genoeg ruimte tussen om er een mooie stapel van te maken.

ben benieuwd naar je aankoop

11

ik heb ze ook van de xenos, maar ik ben er niet echt happy mee.

ze lekken idd, in het begin niet, maar na vaker gebruiken wel.
en bij mij trekken ze ook een beetje krom.

verder vind ik zelf ook de ronde hoeken jammer, maar niet storend.

groetjes!

there is a thin woman inside me, trying to get out,  i usualy shut her up with chocolate!

12

ik wil idd ook nog een keer de vierkante van pme, maar dit voor ene beginneling als ik vond dat even duur genoeg :D

Be your own best friend because there is only one person you have to live with for all of your life.
X Sam

13

sam77 schreef:

ik wil idd ook nog een keer de vierkante van pme, maar dit voor ene beginneling als ik vond dat even duur genoeg :D

ik hem dus ook geen pme pannen hoor, maar ik wacht liever totdat ik ze wel kan kopen dan dat ik tussendoor iets goedkopers koop waar ik toch niet helemaal tevreden mee ben  :)

14

daar heb je wle gelijk in,
heb jij nu wle vierkante dan of gewoon nog helemaal niet?

X Sam

15 Laatst bewerkt door Kaas (08-03-2011 17:00)

@ Ottolien. Ik weet niet hoe het voor jou is om naar Utrecht te gaan, maar bij de Xenos in de stad hadden ze er gisteren nog ruim voldoende!!

En volgens mij is het geen aanbieding, maar hebben ze altijd deze prijs...