1

Onderwerp: Mijn eerste (bruids)stapeltaart

Hi!

Dit is mijn taart uiteindelijk geworden, voor mijn eigen huwelijk. (23 feb)
Kom er eigenlijk net pas achter dat ik zó druk met de buitenkant was, dat de binnenkant niet eens is gefotografeerd. hahah  :grr:

De taart was gevuld met botercreme (mix) en citroentaart kwark van mona. Niet heel spannend/moeilijk, maar wel lekker.
De foto's van onze fotograaf moeten nog komen. Vandaar de koelkast foto en het familiefotootje. haha.

Thanks voor alle tips van deze site! Heb er echt veel aan gehad. De taart ziet er dan niet uit als dat van een pro, maar smaakte gelukkig wel zo.  :+

Groetjes

http://i55.tinypic.com/2yoqtl2.jpg

http://i51.tinypic.com/2bpb92.jpg

en ach ja, dan ook een sfeerfoto..
http://i51.tinypic.com/10fs0he.jpg

2

Re: Mijn eerste (bruids)stapeltaart

super mooi en zo strak echt een dikke proficiat!!! mooie fotos

3

ik vind de taart heel mooi geworden.

jullie zien er trouwens ook mooi uit ;)

Groetjes, Franka

4

ps dat kleed ooooh en je haar zou ik ook willen stelen ;)

5

Hoi,

Wat mooi en dan voor je eigen huwelijk :thumb:
Hoe krijg je die snippers zeg maar erin? Is daar een tool voor?
Wat leuk zo in de bakfiets,apart hoor:D

Gr Liek

6

awww thanks! @ allen

snippertjes effect? de kussentjes? daar heeft de leukstetaartenshop een hele handige vorm voor. Druk je erin en maak je net iets dieper met een palletmes. Onderwijl druk je de pareltjes erin met het mes. Euhm, nou ja, zo heb ik het gedaan dan ;)

7

Ok bedankt,maar dat doe je al als je hem bekleed heb?
Ben nog maar een beginner en misschien een domme vraag.Maar zal eens kijken  in de shop :thumb:

8

@ liek68 Ik ben ook een beginner.  :+
Nog nooit van mijn leven een stapeltaart gebakken, laat staan dat ik er een heb bekleed. Heb héél veel op het forum gelezen, superusers om tips gevraagd  :Y , bij de FAQ gekeken & het recept niet te moeilijk gemaakt etc etc.

De kussentjes zijn gemaakt toen ik de taart al had bekleed. De taart is van fondant. Verder heb ik gemerkt bij mijn proeftaartje dat de fondant ook kan scheuren wanneer het wat droger wordt, of de fondant niet lekker is uitgerold.

9

Yvonnev schreef:

@ liek68 Ik ben ook een beginner.  :+
Nog nooit van mijn leven een stapeltaart gebakken, laat staan dat ik er een heb bekleed. Heb héél veel op het forum gelezen, superusers om tips gevraagd  :Y , bij de FAQ gekeken & het recept niet te moeilijk gemaakt etc etc.

De kussentjes zijn gemaakt toen ik de taart al had bekleed. De taart is van fondant. Verder heb ik gemerkt bij mijn proeftaartje dat de fondant ook kan scheuren wanneer het wat droger wordt, of de fondant niet lekker is uitgerold.

Ok e dan weet ik dat je dat zo moet doen ;)
Ik had het met marsepein,dat het ging scheuren,nu gebruik ik fondant en dat gaat beter.
Zonde is dat dan,dan is het zo mooi gelukt en dan krijg je dat!!

10

Prachtig! En dan bedoel ik niet alleen de taart!

Een taart en een workshop voor elke gelegenheid!
Kijk op www.omabaktaart.nl of mail je op info@omabaktaart.nl

11

Mooie taart en een stralend bruidspaar!

Groetjes, Krista

12

hele mooie taart! en natuurlijk gefeliciteerd met je huwelijk.

groetjes Anneliek

13

aliek schreef:

hele mooie taart! en natuurlijk gefeliciteerd met je huwelijk.

Hoi hoi,
Ik was op zoek naar dat 'kussentje' effect.
Maar ik kan het niet vinden. waar staat dat onder?
groetjess Adrienne

14

Dat heb je prachtig gedaan en dikke proficiat aan jullie beide !

Tracht dagelijks minstens één maal te glimlachen.

15

Oh, wat leuk! Een taart maken voor je eigen bruiloft.

Dat gaat mij niet meer lukken (hoop ik tenminste), ben al dik 10 jaar getrouwd. Maar voor 12,5 jaar natuurlijk wel. Was ik nog niet eens opgekomen.  Waar zo'n forum al niet goed voor is :)

groetjes, Linda (mv Eva, David & Sara)
Een onderschrift is ook maar gewoon een tekst onder je bericht....

Jullie zijn een plaatje met de taart!

17

als eerste gefeliciteerd met jullie huwelijk, wat een onwijs leuke foto zo met de bakfiets en zo te zien zijn jullie een knap stel.

Daarnaast vind ik je taart ook echt een plaatje! Een klassieke taart en wat knap dat je de tijd hebt gevonden om hem zelf te maken!

Top!

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

18

Gefeliciteerd!

Ik hoop dat mijn bruidstaart (ga 'm ook zelf maken) net zo mooi wordt als de jouwe. Hij ziet er prachtig uit.

19

Jemig wat een lieve reacties allemaal! Nou, zonder jullie was het echt niet gelukt hoor!

@adrienne dit is wat ik heb gebruikt voor de ruitjes: 1 x Patchwork Cutter Diamond Design (PWDIAMOND) = € 4,95

@vlinder heel veel succes! Gaat je vast lukken! En natuurlijk ook een fotootje posten hè? Wanneer ga je "ja" zeggen?

20

Gefeliciteerd en wat een mooie taart! :D. Wat zagen jullie er stralend uit!

Ik bekeek de foto's en bekeek ze nog eens, tot ik besefte dat ik een bekende zag. Namelijk je man! :D Ik mail je wel even ;)

21

Oh dat is echt een prachtige taart; daarbij een prachtig bruidspaar en het plaatje is compleet! Wat leuk zo in de bakfiets!
Nog van harte gefeliciteerd trouwens!!
gr. Bianca

http://ladivataartenencupcakes.nl
Voor leuke, lekkere en originele taarten!

22

Wat een prachtige bruidstaart !!! En nog van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk ! Jullie zijn een heel mooi bruidspaar bij een schitterende zelfgemaakte taar t!!!

Groetjes, Conny

23

Wat een prachtige taart en jullie passen er zo mooi bij! Nog van harte!

Jacqueline

24

Yvonnev schreef:

@vlinder heel veel succes! Gaat je vast lukken! En natuurlijk ook een fotootje posten hè? Wanneer ga je "ja" zeggen?

Ik ga  28 april trouwen. Ik heb alle spulletjes die ik nodig heb voor de taart besteld en als ik ze binnen heb ga ik de taart als proef maken.

25

Nog gefeliciteerd met jullie huwelijk!
Hele mooie taart en hele leuke sfeerfoto.

Ook leuk dat je uit de buurt komt. Ik heb in TP gewerkt (mijn vader nog) :D