1

Onderwerp: Plastic Kreng

Tja... ik moest er ook aan geloven. Ik kreeg een donkere barbiepop en Assepoester hoort natuurlijk blond te zijn maar ach...

Lize was er heel blij mee in ieder geval.

Eigenlijk was alleen de barbie de bedoeling maar moeder belde twee dagen van te voren of er nog een taart bij kon/ eronder kon. Dus hebben we dat maar gedaan, ik had geen inspiratie wat betreft kleur dus heb ik de kleur van hout genomen, helaas zie je de houtnerf er niet echt in terug...

Gevuld met meerdere lagen aardbeienmousse, vlaaifruit, BBR en jam.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-83XWZGAY-1.jpg

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

2

Re: Plastic Kreng

Nou, ik vind m anders super mooi! Leuk juist, dat bruine! :Y

3 Laatst bewerkt door Madame Gâteau (05-03-2011 18:59)

Het is een mooie stapel hoor :thumb:
Ik vind alleen de combinatie haar en taart niet zo :s sorry ik kan er niets aan doen, da's niet alleen bij jouw taart hoor maar alle plastic krengen taarten die voorbijkomen.

4

Madame Gâteau schreef:

Het is een mooie stapel hoor :thumb:
Ik vind alleen de combinatie haar en taart niet zo :s sorry ik kan er niets aan doen, da's niet alleen bij jouw taart hoor maar alle plastic krengen taarten die voorbijkomen.

Ik ben het geheel met je eens, ik heb ook een hekel aan plastic etc in taarten, ik ben ook niet zo van de sprietjes en dat soort dingen. De volgende keer ga ik dan ook zelf boetseren, lijkt me ook een beter plan.

5

Hahaha!!! Ik vind die barbies ook maar niks  :lol:  Maar ja, klant is koning(in) nietwaar... Je hebt er in ieder geval het beste van gemaakt!

Groetjes van Natascha!

6

hahaha kennelijk trekt de titel wel als ik zie hoe vaak hij bekeken is, maar ja het blijft een plastic barbie en wat moet je ervan zeggen he?
Maar moeder en dochter waren echt helemaal superdepuper blij met de taart en daar gaat het om! Voor mij was het de eerste Barbie en of het nou wat is of niet, ik ben blij dat ik het een keer gedaan heb.

7

Je hebt er toch wat moois van gemaakt! En zoals je zelf ook vindt, haar, plastic en taart  :s Maar desalniettemin  :thumb: