Onderwerp: scubaduiker, haai, manta, wrak en nog veel meer (1ste stapel!!!)
Net een paar maandjes bezig en de commentaren zijn tot nog toe erg positief. Dus nu de verjaardag van mijn man er aan kwam hoog tijd voor mijn eerste stapel want zijn taart moet toch wel de mooiste tot nog toe worden niet waar.
Gek van duiken en haaien was het thema niet zo moeilijk en dankzij dit forum en internet waren er meer dan genoeg voorbeelden om inspiratie op te doen.
Het was wel een monnikenwerk maar zo leuk om te maken! Manlief heeft netjes gewacht tot de taart af was en was zwaar onder de indruk.
Onze kleine Bram (2,5 jr) stond met zijn neusje over de rand van de keukentafel; "Wauw" en begon alles te benoemen. Alleen dat was alle moeite al waard!
Maar genoeg nu, tijd voor de foto's!

De bovenste (25 cm) was een vanillebiscuit met frambozenbotercreme en diepvriesframbozen (wat is dat lekker!!).
De onderste (30 cm) was een chocoladebiscuit met kokosmouse (recept van dit forum) en mango. Niet mijn smaak maar hij beviel de gasten wel erg goed en daar gaat het om.
Ondanks dat ik supertrots ben om mijn resultaat valt er nog genoeg te leren dus tips en feedback zijn zeer welkom!
Sasja

maar een beetje artistieke vrijheid moest kunnen in dit geval leek me
.