1

Onderwerp: Welke kiezen jullie?

Ik heb voor morgen 12 cc's gemaakt voor het bedrijf waar ik (misschien hier al een keer gelezen) er heel veel voor mag mk eind v.d maand. Ze willen een ideetje en een keuze mk.

Ik vond het moeilijk om de cc's eenvoudig te laten zodat het tijdstechnisch ook haalbaar is om ze te mk (voor mijn kunnen).

Welke kiezen jullie?
http://desmond.yfrog.com/Himg640/scaled.php?tn=0&server=640&filename=e7op.jpg&xsize=640&ysize=640

Excuus voor slechte foto..die komt pas als ik er 400 heb gemaakt hahahaa

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

2

Re: Welke kiezen jullie?

Linksonder en rechtsonder!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

3

Ja , dat vind ik ook de mooiste : linksonder & rechtsonder .
Succes met deze megaklus !

Carpe Diem !

4

Linksonder, misschien alleen een witte toef ipv geel?
Maar verder erg mooi!

5

Ik vind linksonder ook de mooiste maar ik denk dat een bedrijf misschien de middelste cc zou kiezen (mooie grote logo, goed zichtbaar) en idd denk dat je misschien ook beter een witte toef ipv geel kan maken.
Good luck meid!

Ik vind linksonder (met de toef) en de bovenste, logo met groen (denk dan zonder strik, dat lijkt me proffesioneler) het mooist

Cupcake rookie
bekijk mijn creaties op: www.petite-sweet.blogspot.com

7

die in het midden

en die 2 groene !

Marjolein

8

Dank allen! We zullen zien..komt vast goed..

Toef is niet geel, maar roomkleurig :D Door de belichting van mijn aanrecht lijken de kleuren geler dan dat ze zijn (vandaar 'slechte foto')

9

Die met die toef en die groene met die ruitjes vind ik het mooist

10

Linksonder...

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

11

middelste, bovenste (zonder strikje) en linksboven (zonder parels) vind ik het mooist..

12

Rechtsboven die met het logo rechtop en
linksonder met toef en klein logo hebben mijn voorkeur....

en de middelste is waarschijnlijkst voor jou de makkelijkste maar ik persoonlijk vind hem saai, ze vragen jou omdat ze net iets specialer moeten zijn en niet standaard???

13

@Miss Flieber..ik ben ok geen voorstander van de middelste..denk dat er meer werk in zit dan een toef overigens...maar ik ben zelf erg voor de toef!

14 Laatst bewerkt door Alexandra13 (07-03-2011 13:45)

Ze zijn leuk! De toef vind ik ook het leukst eruit zien. Persoonlijk zou ik geen harde parels erop doen. Veel mensen (vooral ouderen) vinden ze toch te hard. Bij gebak kan je die er nog met je vorkje vanaf halen, maar bij een cupcake wordt dat lastiger. Zelf maak ik zelf ook geregeld zelf de parels van fondant omdat het zoveel lekkerder. Succes en ik ben benieuwd welke het uiteindelijk gaat worden.

Oh ja... Wat wel zou kunnen zijn die hele kleine zilveren pareltjes.. die eten wel lekker en breek je geen tanden op ;-)

15

Linksonder en dan inderdaad zonder de parels (tandenbrekende dingen :Y ).
Je zou eventueel cc's met een groene toef en cc's met een witte toef kunnen maken en dan het logo er op, heb je toch nog iets meer variatie. Succes in ieder geval maar het komt vast goed!

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

16

linksonder en die met dat logo rechtop ingestoken

Deze hobby is geweldigggggg!!!!

17

Was ff nieuwsgierig :lol:

Linksonder en rechtsonder :Y

18

@Smollebulle die grote is lelijk hè. Dacht toen ik ze maakten..waar wil ik ook alweer heen met dit rondje? Hahaha

Worden waarschijnlijk kleine logo's dus als we een keer samen kunnen pielen en dan ook met scal (oid) kunnen snijden met de cricut..ik hou me aanbevolen :D)

19

Ik denk dat als de meeste stemmen geteld worden, het al bekend is, maar ik geef toch ff mijn stem, LINKSONDER, ben benieuwd welke het gaat worden, succes!!!

Altijd tijd voor taart :-)

20

linksonder en rechtsonder.

400!! Wauw, succes met het verwerken van de opdracht.

21

Judy schreef:

@Smollebulle die grote is lelijk hè. Dacht toen ik ze maakten..waar wil ik ook alweer heen met dit rondje? Hahaha

Worden waarschijnlijk kleine logo's dus als we een keer samen kunnen pielen en dan ook met scal (oid) kunnen snijden met de cricut..ik hou me aanbevolen :D)

Ik heb nog geen SCAL maar dat duurt niet lang meer! Wil natuurlijk niet zeggen dat ik er niet alvast over na kan denken hoe die logootjes het snelst gesneden zijn. Wordt een uitdaging  O-)