1

Onderwerp: [gezocht] leuke kadopapiertjes

wie heeft er nog tips waar je leuke kadotpapiertjes kan halen vb toystory maar ook leuke effe kleurtjes ik weet wel de standaardwinkels zoals blokker, xenos, zeeman en de action. maar misschien heeft ieman nog een leuke tip :)

2

Re: [gezocht] leuke kadopapiertjes

Ik heb afgelopen week van dat transparante plastic, maar dan in het roze gehaald bij de Kruidvat. Vond ik ook leuk...
Action had ik nog niet aan gedacht, moet daar toch weer eens langsgaan geloof ik...

Website: www.tuinentaart.nl Twitter: @tuinentaart
Facebook: http://www.facebook.com/TuinenTaart

3 Laatst bewerkt door incense (06-03-2011 18:25)

:D  :D  :D  heey jolanda. ik ben van de week bij loods 5 geweest. op de woonboulevard in sliedrecht.Daar hebben ze me toch echt superleuke originele kado papiertjes. Helaas wel wat duurder dan de doorsnee action/blokker enz

4

Klopt, Loods5 heeft weer eens wat andere... Ze zijn idd ietsjes duurder, maar ook van steviger papier, scheurt niet zo snel, ook wel weer fijn!

I just love it....!!

5

Hema, ben ik vorige week geweest en zoveel keuze!
slaag je dus ook goed :thumb:

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

Ikea?

wibra...enne..wel eens gedacht aan kaftpapier? Bij de boekhandel te koop!

8

Bij Hoogvliet hadden ze vorige week ook leuke rollen staan. Weet niet of ze die in elk filiaal hebben

9

AH, boekenwinkel, retif (maar dan is het wel gelijk veel) en dan deze:
http://wraps-ribbonstore.nl/.
Winkeltje zat vroeger bij ons in de stad maar is nu alleen een webwinkel. En ze hebben echt superleuk inpakpapier dat ze per vel verkopen.

10

Bij de kruidvat hebben ze soms ook heel leuk papier bij de inpaktafels.En dit kost niks. ;)

Tegenwoordig kun je vanalles worden,ik heb besloten om gewoon mezelf te blijven!

11

djehr schreef:

AH, boekenwinkel, retif (maar dan is het wel gelijk veel) en dan deze:
http://wraps-ribbonstore.nl/.
Winkeltje zat vroeger bij ons in de stad maar is nu alleen een webwinkel. En ze hebben echt superleuk inpakpapier dat ze per vel verkopen.

Bedankt :thumb:  Liep er van de week langs was hij dicht  :s

12 Laatst bewerkt door djehr (09-03-2011 14:59)

Het winkeltje bestaat ook niet meer. Het is nu vergaderruimte geworden. Door de crisis liep het niet meer en Gerry is er begin vorig jaar dan ook mee gestopt. Wat je wel zou kunnen doen is haar mailen via de website of je een eventuele bestelling ook af kunt halen. Dat scheelt een hoop in de kosten...

Ze heeft echt geweldig leuk en kwalitatief mooi papier.

Wat leuk trouwens dat je ook uit Vlaardingen komt  :thumb:

13 Laatst bewerkt door Jacq1606 (09-03-2011 15:08)

ikea papier kan ik niet aanraden helaas... dat is zo dun, dat scheurt heel erg snel.

14

Hoi Jolanda

Ik had een toy story papier gekocht bij zo goedkoop boek winkel hier in Zwijndrecht(bij de walburg..)

keep on dreaming...
mijn website www.sweetdreamscakes.nl ook voor workshops in zwijndrecht

15

Bij de primark verkopen ze ook geweldig inpakpapier  :Y  :D

Creatieve groetjes!
Mijn taartjes kan je bekijken op mijnalbum.nl of via mijn website

16

Ik heb het idee dat je bericht in TD algemeen hoort te staan, maar misschien heb ik het fout. Heb het even gemeld.

Liefs, Zanoni

vergeet de V&D niet, ook daar heb ik al vaak leuk kadopapier gekocht  :Y

Smakelijk groetjes van Suus
http://suus-bakt-taart.blogspot.com/

18

Ik zet hem inderdaad in TDA. Dit omdat [GEZOCHT]-topics na een bepaalde periode in V&A verwijderd worden, je weliswaar zoekt naar spulletjes buiten taart-winkels, maar het wel nieuw is.

[MVOE] --> TDA

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

19 Laatst bewerkt door Hullie (09-03-2011 19:58)

djehr schreef:

Het winkeltje bestaat ook niet meer. Het is nu vergaderruimte geworden. Door de crisis liep het niet meer en Gerry is er begin vorig jaar dan ook mee gestopt. Wat je wel zou kunnen doen is haar mailen via de website of je een eventuele bestelling ook af kunt halen. Dat scheelt een hoop in de kosten...

Ze heeft echt geweldig leuk en kwalitatief mooi papier.

Wat leuk trouwens dat je ook uit Vlaardingen komt  :thumb:

Ze had zeker leuke en aparte soorten papier! Ik zal de site zo af en toe eens bezoeken :)
Jaa steeds meer baksters hier in Vlaardingen ;) Ik heb je al een aantal keer voorbij zien komen in de forums en heb al verschillende dingen van je geleerd ;) Bedankt :thumb:

20

Expo???

Uit je dak met GEBAK!!!!