Re: Te leuk: een PiP serviesje van cupcakejes!
ik zou zo bij je op de koffie willen komen, wat een gezelllig tafereeltje
knap hoor.
De koffie staat hier altijd klaar hoor. Kom gezellig langs als je eens in de buurt bent 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Te leuk: een PiP serviesje van cupcakejes!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ik zou zo bij je op de koffie willen komen, wat een gezelllig tafereeltje
knap hoor.
De koffie staat hier altijd klaar hoor. Kom gezellig langs als je eens in de buurt bent 
Wat prachtig. Waar heb je die wordshop gevolgd? Lijkt me heel erg leuk.
SUper leuke taartjes waren het ook!! Enne.. die foto bij jou thuis was inderdaad ook al erg mooi!
Dank je wel. Maar ik zie nu wel wat ik anders kan doen waardoor het wat zachter en sfeervoller over kan komen. Heb de macrolens al van zolder gehaald 
Wauw, erg prachtig gemaakt, supergaaf vind ik het 
hoi, ook ik vond het leerzaam en leuk !
En ik had je al verteld dat hoe leuk ik het serviesje en foto´s vind !
groetjes,
Carola
SimoneB schreef:SUper leuke taartjes waren het ook!! Enne.. die foto bij jou thuis was inderdaad ook al erg mooi!
Dank je wel. Maar ik zie nu wel wat ik anders kan doen waardoor het wat zachter en sfeervoller over kan komen. Heb de macrolens al van zolder gehaald
Ah... heel goed!! Ik heb trouwens net op mijn blog een stukje over styling geschreven... Maar er komt nog meer want dit is niet een onderwerp wat je even snel kunt neerzetten, maar wellicht heb je er nog iets aan...
Link is http://www.frogbites.nl/fotostyling-en- … ie-deel-1/
WAUW!!!!
Echt heeeeeel gaaf 
super gaaf!!!
Ik denk dat ik ook eens een workshop in Apeldoorn ga volgen 
Echt superleuk! Complimenten!
Wat prachtig. Waar heb je die wordshop gevolgd? Lijkt me heel erg leuk.
Hoi Ilonka,
We hebben met een groepje taartdozen
deze workshop bij de Suikertante in Apeldoorn gevolgd. Kan het je aanraden 
Lijkt wel de cover van een boek. Leuk serviesje en schitterend op de foto gezet joh!
mooi hoor, leuke kleuren ook
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Te leuk: een PiP serviesje van cupcakejes!