1

Onderwerp: Taart decoratie

Kan iemand mij helpen? . Ik ben diverse taarten tegengekomen met van de leuke stekers op ijzerdraadje? die boven je taart uitsteken.
(sterren etc)
Nu probeer ik ze te vinden op internet in de webshop maar kan ze niet vinden. Ook de taarten kan ik nu niet meer vinden zodat ik het aan diegene kan vragen waar ze ze evt vandaag hebben.

Weet iemand hoe die heten en waar je ze kan bestellen?

Wat je bent bewijst wat je kunt.
Wat je ermee doet bewijst wie je bent.

Re: Taart decoratie

floral wire, zo heten de ijzerdraadjes, te vinden via de zoekfunctie van de webshop

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

tipsytaartje schreef:

floral wire, zo heten de ijzerdraadjes, te vinden via de zoekfunctie van de webshop

Ik dacht dat dat al bestaande dingen waren.. maar je kan dus zelf met marsepein of fondant die sterren bijv maken en er dan opprikken.
:think:

4

Ik dacht dat dat al bestaande dingen waren.. maar je kan dus zelf met marsepein of fondant die sterren bijv maken en er dan opprikken.
:think:

:Y

Al werkt het bij mij het beste om twee sterren te maken en dan het ijzerdraadje met eetbare lijm er tussen te lijmen. Toen ik doorprikte schoof heel de ster naar beneden  :nooo

wonderen bestaan ...

5

ecvangils schreef:

Al werkt het bij mij het beste om twee sterren te maken en dan het ijzerdraadje met eetbare lijm er tussen te lijmen. Toen ik doorprikte schoof heel de ster naar beneden  :nooo

haha, dat ik daar niet aan gedacht hebt!! ik heb het tot nu toe steeds niet gebruikt omdat ik er elke keer doorheen prikte :s  :grr:  O-)

Die kleine vormpjes kan je ook kopen bij de action, zit bij kinderklei, kost 0,65 of iets in die buurt

7

petrawb schreef:
ecvangils schreef:

haha, dat ik daar niet aan gedacht hebt!! ik heb het tot nu toe steeds niet gebruikt omdat ik er elke keer doorheen prikte :s  :grr:  O-)

Dat is een goeie tip, nu zag ik alleen dat er verschillende maten zijn ? Wat is de meest gangbare ?

8

24 gaat net aan zolang er geen zware decoratie aan hangt, 20 is prima. Hoe lager het getal, hoe dikker de draad.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

9

Pooh schreef:

24 gaat net aan zolang er geen zware decoratie aan hangt, 20 is prima. Hoe lager het getal, hoe dikker de draad.

Oke ook handig om even te weten  :thumb: