Re: Zoete koekjes....
ooo Sandra wat super weer ik kom hoor. 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Zoete koekjes....
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ooo Sandra wat super weer ik kom hoor. 
Wat GAAF zeg!!!!
Zit er allemaal erg mooi, leuk en lekker uit.
Wat een gave parade, ik vind echt alles mooi!
Dafje schreef:Oh ja, en ik ben ook kandidaat om slachtoffer te spelen met Rosajati
Mss dat het in de kantine op de praktijk zou kunnen, maar dat moet ik ff navragenWaarschijnlijk is de voorwaarde dat we wat koekjes achterlaten
Zo met Dafje, Hertje, Cassie en ik zei de gek.... Past makkelijk! Kan er hier met gemak 6 kwijt en ook best twee extra hoor....
Ik wil met alle liefde extra slachtoffer zijn hoor!
Wat een onwijs gave koekjes!!! en zo netjes 
Geweldige koekjes.
Mij lukt het maar niet om ze zo mooi egaal te krijgen.
Zoooo moeilijk dat Icing.
Paarse cakeje is ook heel mooi
Groet
Grace
Mooi hoor!
De laatste foto, die cupcake koekjes vind ik altijd zo gaaf... welke uitsteker heb je gebruikt? waarvandaan? ik zie alleen maar zoiets met een kaarsje.
Groetjes José
heel heel mooi spuitwerk
De laatste foto, die cupcake koekjes vind ik altijd zo gaaf... welke uitsteker heb je gebruikt? waarvandaan? ik zie alleen maar zoiets met een kaarsje.
Groetjes José
Ik heb hem ooit gekocht bij Ellen uit Donderen.
Maar die met een kaarsje kun je ook goed gebruiken hoor, als je hem hebt uitgestoken gewoon het kaarsje er af snijden.... 
Bully schreef:De laatste foto, die cupcake koekjes vind ik altijd zo gaaf... welke uitsteker heb je gebruikt? waarvandaan? ik zie alleen maar zoiets met een kaarsje.
Groetjes José
Ik heb hem ooit gekocht bij Ellen uit Donderen.
Maar die met een kaarsje kun je ook goed gebruiken hoor, als je hem hebt uitgestoken gewoon het kaarsje er af snijden....
Hahahaha ja tuurlijk....
nog niet bij nagedacht 
Hey Sandra,
Ik ben verkocht, wow wat zijn ze super zeg!
Enne aan mijn tafel kunnen er ook 6.....
Maar weet niet hoeveel plek Rosajati nog heeft....
liefs
Mooi, mooier, mooist... geweldig!
Ik vind je anemonen echt supermooi!
schitterend!!!
Heel erg mooi, vooral de eerste koekjes!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Zoete koekjes....