1

Onderwerp: de hartige Italiaanse cakejes uit de Mjam Taart!

http://94.100.116.161/1249750001-1249800000/1249778801-1249778900/1249778826_5_jkG-.jpeg
best wel lekker, ik had er nog iets geraspte kaas over gedaan, verder vond ik dat er buiten de gedroogde tomaat nog wel iets meer smaak in zou kunnen voor een volgende keer. bijv. iets van plakjes salami in kleine stukjes of iets van italiaanse kruiden...

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

2

Re: de hartige Italiaanse cakejes uit de Mjam Taart!

Oh, ik ben gek op hartig, toch het recept eens lezen, misschien is het wel wat voor mij.
Het ziet er goed uit :thumb:

Groetjes Annemarie
*Wat is taarten maken toch een heerlijke hobby!* (Bijna net zo leuk als wudden ;))

3

meer tips w.b. smaken zijn welkom... het in iedergeval een goed basis recept hoor, maar ik mis gewoon nog wat meer smaak. ik haalde overigens 17 cc uit dit recept...

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

4

Mooi gefotografeerd! Heb je het standaardje bij Marskramer gekocht? Ik heb hem hier ook staan.

Jacqueline

hee wat leuk, ik dacht al zou dat lekker zijn ;) ziet er goed uit! ik vind zelf pepperoni wel lekker bij dit soort recepten  :Y

'I love it when a cake comes together'

6

Chorizo in kleine blokjes ( die van de AH excelent is het lekkerst) gerspte parmezaan, beetje oregano en eventueel gegrilde paprika of semi gedroogde tomaat. JAMMIE kan ik je vertellen :-)

Groetjes Daniëlle

zien er lekker uit, krijg gelijk trek :D

Ik heb eens deze hartige muffins gemaakt:

http://laurasbakery.blogspot.com/2010/0 … ffins.html

ik vond ze errug lekker en krijg na het zien van de foto's weer zin om ze te maken, die zongedroogde tomaatjes ga ik onthouden.

Mijn recept staat er overigens bij :)

Groetjes Laura
Mijn site/blog: www.laurasbakery.nl

8 Laatst bewerkt door carol (06-03-2011 22:01)

ik heb ,toen de kids klein waren wel eens hartige cakjes gemaakt.o ja zelf mee in het kook en bakblad Tip met foto  :lol:  gestaan en 25 gulden gewonnen en kreeg ook nog een oorkonde  :Y ,ik had ze bedacht omdat toen gemopperd werd over te veel snoepen op school,ik had toen van cakemeel cupcakes gemaakt met geraspte kaas en stukjes uitgebakken ontbijtspek door het beslag heen,was groot sukses toen ,ga ze zeker weer eens maken,dus Bren je ouwe tante stond toen ook al met haar baksels in een blad  :lol: ,heb um vast nog wel ergens ;)