Onderwerp: Bloed...Zweet...maar vooral heeeeel veeeeel tranen......
Zaterdag is mijn broertje 20 geworden. Al een paar dagen had ik in mijn hoofd om een voetbaltaart te maken. Een hele voetbal op een groen veld en het logo van zijn team FcZwolle. Vrijdagochtend begonnen met bakken en daar ging al van alles mis. Het leek wel alsof iets me duidelijk wilde maken om af te zien van alle feestvreugde. En ja hoor, om 5uur in de middag kregen we te horen dat mijn oom op de IC is opgenomen. Daar sta je dan...met je leuke idee in je hoofd om iemand te verrassen met een mooie taart...maar ook met het verdriet. Alles wat toen nog mis kon gaan aan de taart, ging ook mis. Om half 5 's nachts ben ik maar gaan liggen en om 5 uur werd ik gebeld....hij is niet meer!!!!!!! Door al mijn vedriet heen ben ik vroeg in de ochten verder gegaan met de taart voor mijn broertje. Uiteindelijk was ik zelf niet tevreden omdat ik weet dat ik beter kan maar door mijn verdriet lukte dat gewoon niet. Hij was zelf heel blij met de taart en helaas heeft hij zijn 20ste verjaardag niet kunnen vieren zoals gepland, maar hij had wel een mooie taart (en lekker)
Dit is hem geworden......

Sorry voor het lange verhaal. Moest het even kwijt.....
Bedankt voor het kijken...
dat je dit hebt kunnen maken ondanks je verdriet is super hoor!