Onderwerp: Mijn versie van Assepoester
Natuurlijk geïnspireerd op DE taart van Wendy! Mijn Assepoester... Om één of andere reden lukken mijn oogjes de laatst tijd niet goed
Iemand tips hoe ik ze nog kan verbeteren?
Bedankt om te kijken!

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn versie van Assepoester
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Natuurlijk geïnspireerd op DE taart van Wendy! Mijn Assepoester... Om één of andere reden lukken mijn oogjes de laatst tijd niet goed
Iemand tips hoe ik ze nog kan verbeteren?
Bedankt om te kijken!

jeetje, die is mooi! Ik vind ook de ogen super (niets mis mee).
leuke eigen twist heb je eraan gegeven! misschien dat de ogen (inkleuring) best naar dezelfde kant kan?
Leuk gedaan, met die eigen inbreng! 
Wat een lief taartje heel mooi gedaan
leuke eigen twist heb je eraan gegeven! misschien dat de ogen (inkleuring) best naar dezelfde kant kan?
Ik dacht ook dat het daar aan lag 
Heel leuk zo!
Wat een leukerd!!
De oogjes zijn prima hoor, ze kijkt heel lief en vrolijk, misschien had je ze iets rechter moeten zetten, maar nogmaals niks mis mee 
Vind hem helemaal leuk!!!! Mijn dochter riep meteen die wil ik boor mijn verjaardag!! Vind je het goed als ik als inspiratie gebruik???? Was ook benieuwd hoe je die speldjes hebt gemaakt???
Wat een geweldige taart super!
Mag ik hem opslaan als inspiratie?
Vind hem helemaal leuk!!!! Mijn dochter riep meteen die wil ik boor mijn verjaardag!! Vind je het goed als ik als inspiratie gebruik???? Was ook benieuwd hoe je die speldjes hebt gemaakt???
Ik heb bloemendraad in kleine stukjes geknipt en daar gewoon een bolletje fondant op gedaan. Wel even de mensen waarschuwen dat ze niet eetbaar zijn 
Wat een geweldige taart super!
Mag ik hem opslaan als inspiratie?
Absoluut 
heel erg leuk gedaan! Leuk hoe je de taart weer "eigen" hebt gemaakt! 
superlief!
ooooooooooh zo mooi! En dat snoetje van dat muisje! Geweldig!
die is ergh leuk!!!
Ohh,wat schattig.Ik vind haar heel mooi en ze heeft hele lieve oogjes hoor!Ik doe het je niet na.
Helemaal geweldig! Wat een gave taart is dit! Ik heb em ook even opgeslagen voor de inspiratie 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn versie van Assepoester