Onderwerp: Op de camping..
Voor een kennis die 65 is geworden vandaag! Hij gaat graag naar z'n caravan, heeft twee hondjes en is nu gepensioneerd schilder.. Komt 'ie! (Gevuld met ganache en bokkepootjesvulling)

En? En? En? Wat vinden jullie ervan? 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Op de camping..
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor een kennis die 65 is geworden vandaag! Hij gaat graag naar z'n caravan, heeft twee hondjes en is nu gepensioneerd schilder.. Komt 'ie! (Gevuld met ganache en bokkepootjesvulling)

En? En? En? Wat vinden jullie ervan? 
ik vind dat je een supermooie taart gemaakt hebt , knap geboetseerd en leuk zo met die caravan tegen de zijkant aan
Wauw, echt heel knap gemaakt!
Hij is leuk, ik vindje caravan erg goed gepuzeeld en je mannetje mooi geboetseerd

erg leuk en mooi gedaan!
Ik vind ze heel knap en orgineel
Erg mooi gedaan, de caravan is goed gemaakt en de rest trouwens ook
Toptaart, vind vooral het hondekontje errug grappig
1 keer is wel genoeg 
Dat hondje "onder" het hek
Superschattig!!
Doet me denken aan mijn (echte) kat

Wat heb je dat super leuk bedacht en fantastisch uitgevoerd, echt geweldig 
Mooi!!!
mooi hoor!! en die caravan, geweldig!!
Wat een gave taart!!
Hoe je de caravan, het hek, de waslijn en hondje hebt verwerkt, vond ik echt SUPER knap bedacht!!! Ik kreeg er een soort 3D gevoel van. Het viel me als eerste op toen ik de taart zag.
Ik vind je mannetje ook erg mooi geboetseerd. Leuk om te zien dat hij ligt te genieten. 
Dat hondje "onder" het hek
Superschattig!!
Doet me denken aan mijn (echte) kat![]()
Whahaha.. Wat een leuke kat! Dit is ook helemaal wat ik me voorstelde bij die hond!
Heb trouwens alles van foto's nageboetseerd en gepuzzeld.. Dit is bijvoorbeeld de caravan in het echt

Bedankt voor de positieve reacties allemaal! Vind het soms zo moeilijk om een taart voor een man (of jongen) te maken..
Kijk, dat is een leuke mannentaart! Helemaal oké!
Echt heel gaaf!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Op de camping..