Onderwerp: Een kleine baby op een grote taart....
Een geboortetaart op bestelling, voor vrienden. Gevuld met citroenkwarktaartpudding van Mona en banketbakkersroom. Ze vonden hem heerlijk, zelfs na 3 - 4 dagen smaakte hij nog supervers!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Een kleine baby op een grote taart....
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Een geboortetaart op bestelling, voor vrienden. Gevuld met citroenkwarktaartpudding van Mona en banketbakkersroom. Ze vonden hem heerlijk, zelfs na 3 - 4 dagen smaakte hij nog supervers!
Wat een schattige geboortetaart ! Ik vind de kleur blauw van de zuigfles , blokken etc. ook zo mooi !
Wat een leuke taart en idd prachtige kleuren zo bij elkaar!
Wat een schattige geboortetaart ! Ik vind de kleur blauw van de zuigfles , blokken etc. ook zo mooi !
ja ik ook welke kleur is dat ts?
monique63 schreef:Wat een schattige geboortetaart ! Ik vind de kleur blauw van de zuigfles , blokken etc. ook zo mooi !
ja ik ook welke kleur is dat ts?
Het is de royal blue van Wilton.
Om de lichtblauw te maken heb ik een heel klein beetje gebruikt, voor de donkerblauwe heb ik veel gebruikt. Daar heb ik wat bij gedaan, maar ik weet niet goed meer wat! Het was een beetje zwart of een beetje paars.... even uitproberen:);)
Enne... bedankt voor jullie leuke reacties!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Een kleine baby op een grote taart....