1 Laatst bewerkt door Laura's Bakery (05-03-2011 21:10)

Onderwerp: Koekjes; belle en het beest + pokemon

voor mijn overbuurmeisje die 6 is geworden mocht ik een traktatie maken. Onderstaand is het resultaat:

Jurken voor de meisjes (ze zag gelukkig gelijk dat de jurk van belle is)
https://lh6.googleusercontent.com/-am71H-cKREQ/TXKSi4A8HkI/AAAAAAAAA0I/7lNRIg_V9J0/s640/traktatie+nina+2.jpg

https://lh6.googleusercontent.com/-imn728yp38s/TXKSiBpT0zI/AAAAAAAAA0E/QjqqPKEoHCc/s640/traktatie+nina.jpg

jammer genoeg wat de rode icing iets te dun om mooie kleine roosjes te maken, de lijntjes vloeiden al gauw in elkaar over tot een bolletje.

en voor de jongens pokemonballen
https://lh3.googleusercontent.com/-rhzYIsfinQE/TXKSjJ_Q8pI/AAAAAAAAA0M/39GSgzUMuGs/s640/traktatie+nina+3.jpg

ik had ze allemaal per stuk verpakt en er ook nog een vrolijke lolly op geplakt (foto's daarvan staan op mijn blog)

Groetjes Laura
Mijn site/blog: www.laurasbakery.nl

2

Re: Koekjes; belle en het beest + pokemon

gaaf, die pokemon koekjes moet ik niet aan mijn zoon laten zien, want dan wil hij meteen gaan bakken :D  :D  :lol:  :lol:

Leuk !  :thumb:

4

Mooi zeg, leuk idee om de jurkjes van Belle en het Beest te doen!

5

Die zien er mooi uit en lekker mag ik vragen hoe je het deeg van de koekjes hebt gemaakt ;)

Lieve groetjes van Nicole

6 Laatst bewerkt door jink (15-03-2011 14:16)

ha mijn zoon heeft jouw koekjes gegeten !!!!! :lol:

ze zagen er mooi uit !!!

alles kan koffiekan ,thee kan ,melkkan !!

Erg mooi!! ik zou willen dat mijn koekjes er zo uit zagen :D

Groetjes van Nicole!!

superleuk, vooral die belle jurkjes!! die ga ik echt onthouden, ik heb toevallig net de uitsteker binnen.

met pokemon heb ik niets :o maar ze zijn wel leuk? ik heb echt geen idee :lol:  :lol:  :lol: ik ben meer van de meiden taarten en koekjes :D

I never met a calorie I didn't like....

9

Mooi!!

Groetjes van Natascha!

Ik heb de koekjes volgens het recept van peggy porschen gemaakt. (wel met een deel vanillesuiker, vind het anders te bloemerig)

jink schreef:

ha mijn zoon heeft jouw koekjes gegeten !!!!! :lol:

ze zagen er mooi uit !!!

Hahaha, wat toevallig zeg!  :lol:  :lol:  had hij hem bewaard dan? Hoorde van de moeder van de jarige dat ze ze erg leuk en lekker vonden!

Groetjes Laura
Mijn site/blog: www.laurasbakery.nl

11

hhaha nee ik zag mireille met het mandje lopen dus ik vroeg al aan haar of ze ze zelf gemaakt had ...en ze vertelde al dat jij het gedaan had .
vrijdag heeft ze je webside laten zien en ik herkende natuurlijk je taart van joke met die bloemetjes dus toen wist ik al dat je op dit forum zat .....ach ja haarlem is net een klein dorp toch??

alles kan koffiekan ,thee kan ,melkkan !!