Onderwerp: mn tweede paspop...wat vinden jullie ervan?

hopelijk lukt het plaatsen van de foto's deze keer 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » mn tweede paspop...wat vinden jullie ervan?
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

hopelijk lukt het plaatsen van de foto's deze keer 
Prachtig hoor!! 
nu lukt het mij eidelijk een foto te zetten en nu kijkt niemand 
Jawel hoor!
Prachtige taart.
Ga me binnenkort ook eens aan zoiets wagen, vind dit eigenlijk leuker dan een barbietaart.
Vind ik ook leuker dan barbie. Heb je een blanda gebruikt?
Helemaal top 
ja ik zie die poppenlijfjes op stokjes niet graag daarmee dat ik die paspop lijfjes maar boetseer dit was de eerste ooit
Vind ik ook leuker dan barbie. Heb je een blanda gebruikt?
Helemaal top
ja grote blanda en tis een roze biscuit met roze aardbeibavaroise maar wat duurd dat toch lang eer zo een blanda biscuit gaar is 
Supermooi!
mercietjes 
Ze is prachtig, vind dit ook mooier dan een Barbie, maar dat hangt denk ik af voor wie het is
ze is pas zeven maar ze had barbies zat zei de mama (ik heb gevraagt of ze een echte pop erin wou) en ze zie gelijk die ander op de tweede foto...
Mooooooooi, sla hem meteen even op

Mooooooooi, sla hem meteen even op
![]()
ooh das een copliment sla ja gang sla maar op 
ze is efgeleverd en het meisje riep ooooooooooooooooo eindelijk!!!!!! en haar broertje riep ooooooooh ik eet dat cakeje met de vlinder op!!! 
Mooi hoor, ik sla hem ook op als je het goed vind?!
idd heel mooi het lijfje ook
Wat een lieverdje! Hoop dat ik binnenkort ook weer eens een meidentaart mag bakken.
Mooi hoor, ik sla hem ook op als je het goed vind?!
ja sla maar ik vind dat heel fijn
als je opslaat e niet op mij
mooi hoor
blijkbaar was de smaak ook goed kreeg et berichtje dat ie heeel lekker was geweest
me happy
prachtig!
mooi zo met dat lijfje!
thanks
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » mn tweede paspop...wat vinden jullie ervan?