1

Onderwerp: Help, wat is lekker bij elkaar?

Hier zit er ook weer een bescuitcake in de oven. Is voor mijn broertje (23) die morgen zijn verjaardag viert. Weet alleen nog niet waarmee ik hem ga vullen....

Ik heb in huis :
* chocolademousse
* banketbakkersroom
* aardbeienkwarktaart mona
* frambozenjam
* soort saroma (AH merk) chocola en frambozen
* slagroom

Wie o wie ziet hierin een perfecte combinatie??

Het liefst doe ik banketbakkersroom en Mona aardbeienkwark, maar weet niet of die combi lekker is?!?!

2

Re: Help, wat is lekker bij elkaar?

frambozenjam - chocolademousse  :9

3

Dat klinkt idd wel goed ja!
Misschien moet ik dat maar doen.
Het vervelend is dat mijn broertje nogal moeilijk is met eten, haha. Geen idee of ie dit lekker vindt....

4

banketbakkersroom met slagroom maakt een heerlijke zwitserse room, dat is vrij neutraal....kun je ook gewoon twee lagen van doen..... of in combi met die jam.... ook jammie

5

Slagroom met jam lust volgens mij iedereen wel :D :9
Ik zou zelf gaan voor of
slagroom of chocomouse of banketbakkersroom of mona aardbeienkwarktaart incombinatie met een jam en niet 2 zware vullingen in een taart stoppen maar dat is natuurlijk persoonlijk... :P

Niet iedereen, ik lust geen slagroom en jam eet ik ook liever niet :D .

Ik zou kiezen voor banketbakkersroom en aardbeienkwarktaartpudding.

7

L4a schreef:

frambozenjam - chocolademousse  :9

Dat kwam bij mij ook als eerste naar boven  :9

8

Tesita schreef:

Dat klinkt idd wel goed ja!
Misschien moet ik dat maar doen.
Het vervelend is dat mijn broertje nogal moeilijk is met eten, haha. Geen idee of ie dit lekker vindt....

Voor dat soort mensen aakt het niet uit wat je doet, de kans dat het toch niet lekker gevonden wordt is dan zo groot...
Kies gewoon iets wat je zelf lekker vindt  ;)

9

Dank voor de reacties! Het is uiteindelijk inderdaad chocolademousse en frambozenjam geworden! En broer vond de taart nog lekker ook, dus vooruit, haha. We hadden dus monatoetje aardbeienkwarktaart over en die dus als toetje gegeten. Maar wat is dat zoet zeg!! Is dat echt lekker in een taart? Vind 'm nogal heftig....