1

Onderwerp: Huidskleur sneeuwwitje

Hallo,

Misschien heb ik niet goed in de zoekfunctie gezocht, dus mijn excusses als deze vraag al tig keer is geweest.

wie kan mij vertellen welke kleur in het beste kan gebruiken voor de huidskleur van Sneeuwwitje. En is dit dan beter te kleuren met marsepein of fondant (voorkeur gaat uit naar marsepein).

alvast bedankt!

2

Re: Huidskleur sneeuwwitje

voor huidskleur gebruik in altijd Ivory van Wilton. En voor een iets getintere huid doe ik er meestal nog een heel klein beetje bruin (ook Wilton) doorheen.

en of het beter gaat met marsepein of fondant weet ik niet want ik maak alles alleen met fondant

3

Eh.... volgens het sprookje is de huid van Sneeuwwitje zo wit als sneeuw! Ik zou dus gewoon witte fondant gebruiken.

If life gives you lemons, make lemoncurd.

4

Ik gebruik zelf voor huidskleur een heeeeeeel klein drupje bruin.
Nou is ze wel zo wit als sneeuw, maar persoonlijk zou ik haar wel een klein beetje kleur geven.

groetjes karin

5

Mirjam5 schreef:

Eh.... volgens het sprookje is de huid van Sneeuwwitje zo wit als sneeuw! Ik zou dus gewoon witte fondant gebruiken.

Denk niet dat een spierwitte sneeuwwitje een fraai gezicht wordt. In iedergeval bedankt voor het meedenken.

Ik denk dat ik toch de Ivoorkleur met een beetje bruin ga proberen. Thanks voor jullie hulp! :D

6

Haar moeder vond het wel mooi :+  :lol:

7

Ik heb nog nooit een spierwit Sneeuwwitje gezien.
Ze had altijd een tintje.
Een heel klein beetje van de kleur Copper Fleshtone (huidskleur) zou ik gebruiken.
Flesje van Americolor.

8

dan was het vast niet de echte..... O-)