1

Onderwerp: Botercreme geschift na toevoeging saroma

Ik heb zojuist de botercreme gemaakt zoals ik altijd doe. Tot hier ging ook alles goed.
Voor de bananensmaak wilde ik saroma pudding toevoegen. Alleen nu is de botercreme geschift. Kan iemand mij vertellen wat ik fout doe. De saroma heb ik in gedeeltes toegevoegd en daarna ruim een kwartier laten kloppen.
Misschien een rare vraag maar het was toch niet de bedoeling dat ik alleen het poeder moest gebruiken van de saroma. als dit wel zo is dan weet ik de fout al want ik heb er eerst gewoon de pudding van gemaakt en die er bijgevoegd
Graag jullie reactie's

groetjes van Nathaly

2

Re: Botercreme geschift na toevoeging saroma

ik denk dat dat indd het probleem is geweest.
ik heb laatst alleen de poeder gebruikt en dan ging heel goed.

'Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt'

3

Ik doe ook altijd alleen de poeder erdoor.

4

alleen het poeder gebruiken. In de pudding zit water, en dat schift met de botercreme.

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

5

Ik heb het net voor het eerst uitgeprobeerd met de aardbeien smaak, heb het gelijk er aan toegevoegd, alleen heb ik maar 4 plastic eierlepels poeder aan toegevoegd, was op 250 gram boter en 250 gram poedersuiker meer als genoeg, om je vingers bij af te likken  :P

Groetjes Tamara  http://tam1970.hyves.nl/

6

Hier ook altijd alleen poeder toegevoegd, gaat altijd goed.

Say YES with joy. Say NO without fear.

7

Bedankt voor jullie reacties. Klinkt ook wel logisch en  al doende leer ik hier weer van.
Volgende keer beter.

groetjes van Nathaly