1 Laatst bewerkt door moortje (05-03-2011 13:37)

Onderwerp: mijn enige echte 1ste!!!!

ja ja, en ook nog voor onbekende ook! en ik kan geen eens hun reactie zien, want mijn overbuuf heeft hem meegenomen en de taart wordt weer opgehaald bij haar ouders. beetje omslagtig  maar ik hoop zo dat ze  hem mooi vinden :S.... ik ben er zelf wel enorm trots op, en poeh wat een werk is het zeg... maar goed, ik heb er weer wat bijgeleerd en daar doen we het voor.

mocht er iemand tips of wat dan ook hebben, kom maar op hoor...;)

liefs moor1984

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-DMG86IKU.jpg

en de vulling was, chocolade biscuit met gele room en chocolade mouse van almhof :P

2 Laatst bewerkt door moortje (05-03-2011 13:38)

Re: mijn enige echte 1ste!!!!

foto doet het toch wel :D

ben benieuwd wat jullie er van vinden...

3

Vind hem mooi maar heb je er cake plaatjes tussen gedaan hij is wel wat uitgezakt!!

4

Tanja1979 schreef:

Vind hem mooi maar heb je er cake plaatjes tussen gedaan hij is wel wat uitgezakt!!

ja dat heb ik gedaan hoor... en ook nog stokjes er in gedaan...!!
ben nog beginnend dus hopelijk wordt het beter en beter....

5

Leuk!
ik vind die blaadjes en krulletjes mooi op de onderste :Y
Knap hoe je het op het kaartje laat lijken  :thumb:

6

Super leuk gedaan....lijkt goed op het kaartje...leuke naan ook,,,,,,,maar daar heb jij niets mee te doen hahahhahah
maartje

7

Maartje2you schreef:

Super leuk gedaan....lijkt goed op het kaartje...leuke naan ook,,,,,,,maar daar heb jij niets mee te doen hahahhahah
maartje

ik vindt het ook een hele aparte naam en toch mooie naam. en indd ik heb daar niks mee te maken...
ben benieuwd wat de mensen zelf van de taart vonden. hopelijk krijg ik dat morgen via de mail te lezen :D....

ik weet wel dat ik nog even moet oefenen met stapeltaarten.... oefening baart kunst wordt het gezegd toch!!!