1

Onderwerp: Praline

Ik wil graag een keer een taart maken met pralinevulling. Heeft er iemand enig idee. Hoe en waar ik praline kan bestellen.

Groetjes Jorieke

2

Re: Praline

Welkom op het forum van DeLeuksteTaarten.nl :)

Juist als je nieuw bent is het handig even de titels, omschrijvingen en sticky's (=belangrijke topics bovenaan elke rubriek) even door te nemen voor je je vraag stelt. De rubriek "Over de site" gaat, zoals de naam al een béétje doet vermoeden, over de website zelf en is niet bedoeld voor vragen over vulling.

[MOVE] --> Bakken & Vullen

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

Patidess had praline, maar die maken ze niet meer, jammer genoeg  :s. Tenminste, dat dacht ik.... Misschien kun je botercreme van mix maken met praline-pasta erdoor?

4

ik heb laatst een emmertje praline (1kg) gehaald bij de Sligro.
dat heb ik door de botercreme gedaan of door mn ganache.
je hebt echter wel n pasje nodig voor de sligro.

5

ik heb laatst een emmertje praline (1kg) gehaald bij de Sligro.
dat heb ik door de botercreme gedaan of door mn ganache.
je hebt echter wel n pasje nodig voor de sligro.

6

slagroom verwarmen , bonbonblocpraline erin smelten, af laten koelen, nachtje in de koelkast, opkloppen als slagroom met zakje klopfix,  :9  :9  :Y

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

Esther68 schreef:

Patidess had praline, maar die maken ze niet meer, jammer genoeg  :s. Tenminste, dat dacht ik.... Misschien kun je botercreme van mix maken met praline-pasta erdoor?

Daar ben ik deze week ook achter gekomen, echt jammer dat hij uit het assortiment is. Gelukkig heb ik nog bijna een half bakje voor een komende opdracht, maar ik haal hem nu maar van mijn lijst met vullingen af. Tenzij hier een goede tip voorbij komt, dus ik lees even mee. Een emmertje praline van 1kg is mij wat te veel van het goede :D .

8

ik had bij chocolate dreams gezien dat ze daar nog hazelnoot en amandel praline verkopen