1

Onderwerp: Hallo allemaal, ik ben nieuw!

Hallo allemaal,

Ik ben al een tijdje bezig met taarten maken en decoreren en leek me nu leuk om me hier te registreren en kennis te maken met mede-baksters!

Ik ben Heleen, 32 jaar en woon met mijn man en 2 kids in het noorden van het land.
Door een vriendin ben ik in aanraking gekomen met taarten maken en dat leek me zo leuk dat ik nu zelf ben begonnen.

Lijkt me leuk om jullie te leren kennen en dingen van elkaar te leren. :)

Groetjes Heleen!

Groetjes Heleen

2

Re: Hallo allemaal, ik ben nieuw!

Welkom.....ik woon ook in het noorden!!! stad groningen..jij??
gr maartje

3

Welkom. je kan hier veel leren van de how-to's en ook de zoekfunctie hier op het forum is heel handig.veel plezier met je mede-baksters te laten kennen.

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

4

Hoi,

Van harte welkom hier en veel plezier bij het ontdekken van je nieuwe verslavende hobby ;)

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess

5

Hallo Maartje,
Ik woon in omgeving van Winschoten. Ongeveer 50 minuten rijden van Groningen.  Ben je al lang bezig met taarten maken?
Groetjes

Groetjes Heleen

6

O, wat grappig! Ik kom uit omgeving Scheemda. Ben nog niet zelf aan het bakken, maar ga binnenkort een workshop volgen, maar ben wel heel enthousiast.

Groetjes Linda

7

Hoi Linda,

Dat is leuk, dan wonen we maar een klein stukje van elkaar vandaan. Wanneer ga je een workshop volgen dan?

Groetjes Heleen

Groetjes Heleen

8

Dat wordt pas 21 april bij juffrouw taart in winsum. Ben benieuwd. Maar ik kan eigenlijk niet wachten..
Heb mijzelf dan ook nog niet voorgesteld hier op het forum.

Groetjes Linda