Onderwerp: Véél chocolade !!
Cupcakes met een stukje mars erin mee gebakken, gedoopt in ganache en nougatine, erop een toef van geklopte ganache en een malteser..........

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Véél chocolade !!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Cupcakes met een stukje mars erin mee gebakken, gedoopt in ganache en nougatine, erop een toef van geklopte ganache en een malteser..........

Wow als dat geen veel chocolade is weet ik het ook niet meer! Ze zien er in iedergeval heeerlijk uit! 
oooooooooooh die zien er goddelijk en mooi uit zeg! YUM (smeer maar op de dijen haha)
Mmmmmm. Wat zien die er lekker uit!!! Vast en zeker ook caloriebommetjes maar dat zien we wel weer achteraf 
Wow echte chocolade bommetjes! Mmmm 
oooooooooooh die zien er goddelijk en mooi uit zeg! YUM (smeer maar op de dijen haha)
Daarom eet ik er zelf ook niet van whahahaha.... maar de boyzz hier kunnen het hebben 
ziet er heerlijk uit
Wat lijken me deze heeeeeeerlijk
en ze zien er ook nog leuk uit !!!!!!
oooh wat een hel om naar te kijken ik benop dieet vijde dag infraligne ooooh wat mis ik dat nu al die chocolaaaaaaaaaaaaaaaa ziet er heeeeeeeeeeeeeeerlijk uit!!!! 
Oooooh wat een heerlijke caloriebommetjes 
Lekker!!!!!!!!!!!!!
Het water loopt uit m'n mond. Het ziet er lekker uit. 
jammie!!
dat ziet er very tasty uit
veel choco is altijd goed he 
alleen al van het lezen plakt het aan mijn heupen
zien er super uit en leest heel lekker
Jummie, ze zien er heerlijk uit!!
Zal het onthouden om binnenkort eens te maken 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Véél chocolade !!