Onderwerp: pindakaas door het beslag?
pas las ik ergens op het forum dat er iemand pindakaas door het beslag had gedaan voor cupcakes.
en deze gevuld met chocolade, voor een soort snickereffect.
heeft hier iemand ervaring mee of dat dit lekker is?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » pindakaas door het beslag?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
pas las ik ergens op het forum dat er iemand pindakaas door het beslag had gedaan voor cupcakes.
en deze gevuld met chocolade, voor een soort snickereffect.
heeft hier iemand ervaring mee of dat dit lekker is?
Klinkt voor mij niet heel lekker maar als mijn vriend dit zou lezen weet ik zeker dat ik vanavond aan het bakken wordt gezet!!
Ik had het geprobeerd, maar vond ze heel droog en niet lekker geworden ...
Ik had het geprobeerd, maar vond ze heel droog en niet lekker geworden ...
Denk dat je er dan beter gehakte pinda's/ noten doorheen kan mengen en dan vullen met chocola en of caramel.
Ik denk dat je dan het beste snickers kunt smelten en dat door het beslag mengen. Als je gehakte pinda's erdoor wilt mengen, zorg er dan wel voor dat je de noten eerst brandt en daarna in water laat wellen, anders trekken ze alle vocht uit je cake.
ik heb vorige week nog pindakaas cupcakes gebakken, erg lekker en eventueel nog een toef erop(choco?)
oven op 160,
175 gr zachte boter met
160 gr fijne suiker(of basterd) en
3 eieren en
240 gr gezeefde bloem en
snufje zout en 4 tl bakpoeder mixen tot glad beslag.
36 tl (was immers de maataanduiding ) pindakaas erdoor lepelen NIET mixen moet niet geheel vermengd. En dan ongeveer 20 min. bakken. Je weet wel sateprikker droog, dan zijn ze klaar.
Kreeg vandaag nog een tip die ik nog ga proberen: brownie cupcakes bakken met een reeces peanutbutter cup(america today shop) erin.
Groetjes!
pindakaas lijkt me ook niet lekker. Ik zou eerder gaan voor verse (gehakte) noten.. Pindakaas op zich is best droog.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » pindakaas door het beslag?