Onderwerp: Een zeer gemotiveerd bakgroentje
Hallo taartenkunstenaars!
Sinds twee dagen ben ik ook lid van dit forum. Ik ben echter al een tijd te vinden op deze site, vooral om al die lekkere recepten te lezen en jullie mooie taarten te bekijken. Gisteren de stap gezet om een taart te maken, na wat cupcakes versierd te hebben.
Ik zal me even voorstellen.
Ik ben Suzanne, ik ben 23 jaar en ik woon samen met mijn vriend André in Ede. Ik werk part-time als groepsleidster op een kinderdagverblijf (ik werk op de BSO). Omdat meer uur er nog niet in zit, heb ik erg veel vrije tijd. Sinds gisteren ben ik erachter gekomen hoe ik deze tijd op een leuke manier kan opvullen. Taarten bakken en decoreren. Na één taart ben ik al verslaafd. Wat is dat leuk zeg! Ik zei net nog tegen mijn vriend: "Ik word er gewoon helemaal vrolijk van". Morgen wordt mijn tweede taart een feit en heb er al de hele dag zin in om hem te maken.
Deze site is echt fantastisch, elke avond ben ik er toch zeker wel een uur op te vinden. Kijkend en lezend op het forum en genietend van alle mooie taarten die jullie maken. Ooit hoop ik er net zo vaardig in te worden als jullie.
Nou, dit was een klein voorstelstukje over mij. Jullie zullen vast nog wel meer zien en horen van mij op dit forum!
Groetjes,
Suzanne