Onderwerp: spannend morgen komt iemand hier om hem af te maken....

Ik kreeg via mijn werk de vraag of ik als verassing een kleine workshop wou geven.
Mijn collega haar man word 51 en hij moest zijn eigen taart versieren....maar of hij het leuk vind????
Vond het een moeilijke opdracht en het moest iets met bloemen gaan worden...dus bloemen die hij op zijn taart moet plakken...
Ik heb het voorwerk gedaan en op de bovenste plooientaart mag hij morgen zijn dingetjes plakken...
ben benieuwd hoe hij gaat worden...
was zelf al erg blij met het voorzetje...
ben benieuwd naar jullie reacties
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-WLLNAKBJ.jpg

Re: spannend morgen komt iemand hier om hem af te maken....

hmmmm en wat vraag je nou voor zoiets??? ik was al blij dat ik al mijn nieuwe uitstekertjes kon gaan proberen hahaha...maar wat is ie waard???

Geen idee wat je daarvoor moet vragen. Maar ik vind het wel een leuk idee/cadeau voor die jarige. En het wordt een uniek stuk dat staat vast. Je hebt er al wel iets moois van gemaakt, zo kan ie er ook al staan hoor.
Dat ze maar geen foto's vergeten nemen zodat je toch nog kan zien hoe jij geworden is of zal je er bij aanwezig zijn ? Dan mag je het ook niet vergeten alvorens hij wordt aangesneden.

Succes in ieder geval.

morgen komt idd mijn collega met haar man hier....hij denkt voor een bakje koffie...heeft dus geen idee...
ik ga hem helpen om de taart af te maken...ga zeker een foto maken dus die heb je tegoed...

5

wat vraag je normaal voor je stapel taarten??? nu heb je 3 taarten gemaakt.... dus dat berekenen..... zoiets???

Spannend hoor!!!! ik vind em nu al wel heel leuk!

Groetjes Christa!

hmmmm dat is het heb nog nooit een opdracht gedaan hahaha laat staan een stapel van drie

mooie taart zeg. :thumb:

Smakelijk groetjes van Suus
http://suus-bakt-taart.blogspot.com/