1

Onderwerp: Taartbekleden op hardbord

Ik wil morgen een aantal hardbord plaatjes gaan halen bij de bouwmarkt.
Nou ben ik alleen benieuwd hoe jullie dat doen met het bekleden van de taart.
Bekleed je de taart gewoon op het plaatje zelf al of zet je deze er later pas op?

2

Re: Taartbekleden op hardbord

Hoi, Ja, ik bekleed de taart gewoon op het plaatje zelf. Ook vullen en afsmeren doe ik op het plaatje. Dit plaatje heb ik toch ingepakt met cadeaupapier en plastic folie, dus alles wat er teveel op gesmeerd is, kan ik er makkelijk afhalen :).

Groetjes, Conny

3

Ik zet hem altijd pas op de plaat als de taart helemaal klaar is. Verder vul en bekleed ik hem op het gewone onderbord (meestal vervrij karton in de goede maat) met mijn draaiplateau eronder. Ik heb de hardboard plaat wel ingepakt met folie.

Groetjes Kamani

4

Ik doe het zoals cbuckens: alles op het plaatje! Plaatje op je draaiplateau en vullen, afsmeren, bekleden, decoreren. Het plaatje is goed af te doen omdat er inderdaad folie omheen zit.

Groetjes Maji

5

en ik doe het op het plaatje als tie helemaal klaar is !

6

Alles op het plaatje!
Je hebt dan minder risico van beschadigen van je taart bij het verplaatsen.. :)

7

ik gebruik meestal van dan teflon bakpapier (dat wat je tig keer kunt gebruiken).

gezien de planning vries ik bijna alle taarten in. zelfs met bakpapier. Bij het ontdooien kan de taart zonder beschadiging over gezet worden naar het onderblad.

al mijn taarten en cupcakes zijn glutenvrij. kijk ook eens op mijn website naar mijn creaties