1

Onderwerp: Citroenkwarktaartpudding en vanille botercreme samen?

Hallo allemaal.

Morgen moet ik een taart maken voor mijn schoonmoeder. Ik ga hem bekleden met marsepein en ik maak een biscuitdeeg. Nou wil ik de taart niet te zoet maken.

Passen de citroenkwarktaartpudding van mona en vanille botercreme goed samen in één taart? Ben namelijk nog niet echt bekend met alle vullingen. Wil alleen niet te moeilijke vullingen

Alvast bedankt.

Voor mijn taarten kijk op: www.tiptoptaarten.nl!!

2

Re: Citroenkwarktaartpudding en vanille botercreme samen?

als je onder die botercreme ook nog een laagje lemoncurd doet is wel lekker fris en eventueel gewoon te koop in de super.
eventueel kan je dat ook door je bc mengen.

je kan best 3 keer vallen, als je maar 4 keer opstaat

3 Laatst bewerkt door Tessa92 (03-03-2011 16:04)

Het kan allemaaaal  ;)

Zelf zou ik niet 2 zware vullingen kiezen (botercreme en een mouse) omdat het toch al behoorlijk zware taarten zijn door de fondant of marsepein.
Je kan het beste kiezen voor of :
een laag botercreme met 1 of 2 lagen jam / lemon curd.
of 1 laag mona citroenkwarktaartpudding met jam of lemon curd.

veeel succes. en nog even laten weten wat het geworden is he  :+  :9

4

Wat ik zelf doe (afgekeken van een dinnetje) is wat lemoncurd door de (meringue) botercreme en daar een laag van, een laag citroenkwarktoetje, een laag lemoncurd en een laag lemon jelly marmelade.
Deze combi is goddelijk en absoluut niet te zwaar (ik vind een mousse geen zware vulling nl)

Groetjes Melanie

5

Ik heb net gister deze taart gemaakt...heb 2 dunne lagen mona citroenkwarktaart toetje gebruikt en door mijn botercreme (mix) 2 theelepels citroenrasp (dr oetker) gedaan......HEERLIJK!!!! super fris....niet zwaar.....had cursus..de taart is nu op...iedereeen heeft 2 stukken gehad zo lekker vonden ze het!!!!!
succes!
maartje

Bedankt voor de reacties. Ik ga morgen voor de citroenkwarktaartpudding en een laagje lemoncurd. Nou maar hopen dat het in de smaak valt :D

Voor mijn taarten kijk op: www.tiptoptaarten.nl!!

7

ssvleeuwen schreef:

Bedankt voor de reacties. Ik ga morgen voor de citroenkwarktaartpudding en een laagje lemoncurd. Nou maar hopen dat het in de smaak valt :D

vast wel ;) :9