Onderwerp: Even voorstellen
Hoi allemaal,
Mijn naam is Anushik. Ben 3 jaar terug vanuit Armenie naar Nederland gekomen voor mijn studie geneeskunde en heb hier mijn vriend ontmoet waarme ik nu samenwoon en een prachtige dochter heb van 9 maanden oud. mijn zwangerschap was natuurlijk ongepland vanwegen mijn studie maar zijn wel hartsikke blij met ons dochter hooor!!! Nu heeft mijn dochtertje een tandje gekregen en in Armenie hebben we een traditie als een baby zijn/haar eerste tandje krijgt geven we een heelee aparte feestje.
bij het feestje zetten we de baby op de grond leggen we verschillende dingen voor haar neer die met verschillende beroepen te maken heeft, zoals een stethoscoop voor dokter enz...we ''gooien'' niet te veel gekookte peulvruchten op haar hoofje en daarna moet ze zelf een van de dingen die op de grond liggen oppaken... als ze bijvoorbeeld de stethoscoop pakt wordt ze dokter(hahah is onzin natuurlijk maar het is gewoon leuk om te doen).. ik weet eigenlijk niet echt het verhaal achter deze feestje zoals waarom peulvruchten enz enz maar is wel leuk.
nu wil ik een taart maken voor het feestje en hoop dat ik met jullie adviezen en wat erallemaal op de site staat mij gaat lukken.. Het mijn eerste taart!!!! heb altijd leuk gevonden om taarten te maken maar nooit gemaakt omdat ik niet veel tijd heb.. baby, studie huishouden.... maar voor gelegenheden zols deze is het wel leuk om te doen. Moet wel tijd vrijmaken.
MIJN NEDERLANDS IS NIET ZO GOED.. DUS SORRY ALS IK EEN BEETJE ONDUIDELIJK EN MET SPELFOUTEN GESCHREVEN HEB..