1 Laatst bewerkt door Taarterataaa...! (15-07-2012 20:49)

Onderwerp: Met mijn eerste keer sluit ik aan in de rij.....

... met "Bumba makers"!  :D

Ik heb hem nog niet eerder kunnen/mogen maken maar kreeg nu de gelegenheid via "Bakken voor anderen" (het Bonte taartje bedankt!).

Ik weet dat het de 852003ste is maar ik vind het toch leuk als jij je mening wilt geven.

http://www.zinintaart.com/Mijn_taarten/Paginas/Voor_de_kleintjes_files/Media/IMG_6150/IMG_6150.jpg

http://www.zinintaart.com/Mijn_taarten/Paginas/Voor_de_kleintjes_files/Media/IMG_6151/IMG_6151.jpg

http://www.zinintaart.com/Mijn_taarten/Paginas/Voor_de_kleintjes_files/Media/IMG_6152/IMG_6152.jpg

http://www.zinintaart.com/Mijn_taarten/Paginas/Voor_de_kleintjes_files/Media/IMG_6158/IMG_6158.jpg

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

2

Re: Met mijn eerste keer sluit ik aan in de rij.....

Mooi!!! ziet er erg strak uit :)

3

Erg leuk. Je zeehondje (ik weet niet hoe die heet) is erg lief en ik vind de vlaggetjes heel erg vrolijk!

www.wenskoekjes.nl voor koekjes naar wens en workshops!
Groetjes, Wendy

4

Leuk gemaakt, lekker vrolijk!

5

hij is kei leuk, mooie kleurtjes en hij lijkt super (ik mis alleen zijn oortjes :D)

In Geldrop moet je zijn voor de leukste workshops bij CakeCreatief! www.mijntaartjes.cakecreatief.nl

6

Heel leuk!! :Y

heerlijke taartgroetjes van Brenda

7

mooie taartjes hoor!! en je hebt bumba ook mooi geboetseerd

gr lon

8

Hartstikke leuk en je meppertje is ook een schatje.

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

9

Leuk geworden en mooi geboetseerd!

10

leuk gedaan!!!

11

Wat een vrolijkers, mooi strak, leuke kleurtjes ook  :thumb:

jufdorien schreef:

hij is kei leuk, mooie kleurtjes en hij lijkt super (ik mis alleen zijn oortjes :D)

:lol:  Goed opgelet!!   
Ik ben ze inderdaad vergeten... Dat heb ik helaas wel vaker dat ik iets vergeet. De volgende keer post ik onder de titel; "Wat ben ik deze keer vergeten??"  :+

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

13

Heel mooi! Ook ik ga eind deze maand een Bumba taart maken voor mijn nichtje die twee wordt. Ik vraag me alleen af hoe je dat gedaan hebt met die letters? Heb je van gekleurde marsepein de letters gemaakt en daar een wit en zwart rondje omheen?

14

Ik zie hem nu pas......wat is ie leuk geworden!!!!  :D

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

Simonenl schreef:

Heel mooi! Ook ik ga eind deze maand een Bumba taart maken voor mijn nichtje die twee wordt. Ik vraag me alleen af hoe je dat gedaan hebt met die letters? Heb je van gekleurde marsepein de letters gemaakt en daar een wit en zwart rondje omheen?

Hoi Simone,

Ik heb inderdaad de letters gewoon uitgesneden en et randje met de sugargun gemaakt. (Werkt ideaal!)

Gr. Lies(beth)

severn schreef:

Ik zie hem nu pas......wat is ie leuk geworden!!!!  :D

:)  En nogmaals bedankt hé, voor de leuke opdracht!

Heb je nog eens iets "over" dan hoor ik het graag!   ;)

Gr. Lies(beth)

17

Hij is leuk lief vrolijk en heel netjes afgewerkt! Mijn complimenten!

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

Allebei erg leuk..mooie kleuren :thumb:

19

leuke taarten zeg :thumb:

20

Heel erg leuk !!
Wil voor mijn dochtertje ook een Bumba taart maken.
Vraagje : hoe heb je de vlaggenlijn gemaakt ? Heb je hier een uitsteker voor gebruikt ?

Groetjes Diana..:)

21

Supermooie Bumba! Ik vind 'm vooral leuk omdat ie niet te druk is, maar toch heel vrolijk  :Y Ik heb komende maand ook een Bumba op de planning, mag ik deze opslaan??

22

die is mooi geworden zeg!

Groetjes van Corry
http://taartenvancorry.nl/

Superwomen schreef:

Heel erg leuk !!
Wil voor mijn dochtertje ook een Bumba taart maken.
Vraagje : hoe heb je de vlaggenlijn gemaakt ? Heb je hier een uitsteker voor gebruikt ?

De vlaggetjes zijn gewoon vierkantjes naar driehoejes gesneden en een "draad" met de sugargun (ook gebruikt bij de letters).

Gr. Lies(beth)

Yvonne88 schreef:

Supermooie Bumba! Ik vind 'm vooral leuk omdat ie niet te druk is, maar toch heel vrolijk  :Y Ik heb komende maand ook een Bumba op de planning, mag ik deze opslaan??

Tuurlijk, ik voel mij vereerd!   :D

Gr. Lies(beth)