Onderwerp: 3D taarten : Mr Bean auto, gitaar, Bob de bouwer, schatkist, etc
Ik vind 3D taarten altijd extra leuk om te proberen dus hier volgen er een paar

Het al zeer bekende kussen

En deze met de bakvorm gebakken

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » 3D taarten : Mr Bean auto, gitaar, Bob de bouwer, schatkist, etc
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik vind 3D taarten altijd extra leuk om te proberen dus hier volgen er een paar

Het al zeer bekende kussen

En deze met de bakvorm gebakken

Eén voor één mooie taartjes, ik ben wel fan van Mr. Bean !
Groetjes
Allemaal erg mooi en superknap, alleen de auto van Mr Bean is beetje te groot
Ik vind de gorilla echt super!!!!
klant is koning en ze wilde persee niet zo'n kleine taart als het voorbeeld wat ze me hadden gestuurd. Hij moest en zou hetzelfde formaat hebben als de eerder gemaakte cars taart.
de auto van mr bean in de groote van de cars taart en dan mr bean op de dak van zijn auto op een stoel met zijn teddy beer
Het zoontje van mijn collega is gek op gorilla's dus voor mij de klus. Ik had de gorilla van Wendy al eerder gezien en bedacht me dat dat vast wel zou lukken (met biscuit). Hij was ruim 20cm hoog...
Jammer dat de 3D-rubriek nog niet bestaat..Maar die komt eraan. Tot die tijd gaat deze nog even verhuizen naar de standaard-taartenparade!
Groetjes, Jozien.
Leuke taarten zijn het geworden! Je gitaar is mijn favoriet 
jeetje, jij kunt boetseren met taart
Iedere keer dacht ik, ooh, deze is de mooiste, oh nee, deze, oh nee, deze
Superknap 
Mr. Bean is hilarisch leuk en ik vind je Eeyoor echt een schatje!
Hoe begin je in godsnaam aan een eeyoor en zo 'n gorilla? Zijn hier how-to's voor? Super-knap trouwens!
super leuk, Eeyoor is absoluut mijn favoriet! 
dat vast wel zou lukken (met biscuit). Hij was ruim 20cm hoog...
Ooit hoop ik ook een 3d taart te maken geweldig leuke taarten.
Heb je dus gewone biscuit gebruikt ik dacht dat dit niet kon? Heb je ze ook gevuld?
Ze zijn stuk voor stuk prachtig maar Ior is toch wel mijn favoriet 
Hoe begin je in godsnaam aan een eeyoor en zo 'n gorilla? Zijn hier how-to's voor? Super-knap trouwens!
gewoon stapelen en snijden... plamuren met botercreme en door gaan. ik kijk soms wel uren naar youtube filmpjes. over en over en over..... facinerend ! En dan probeer ik dingen zelf
deze heb ik al 100x bekeken en is mijn favoriet, nu nog wachten op iemand die ooit een mario taart wil bestellen
http://www.youtube.com/watch?v=iK8EYGCVb0o
Ooit hoop ik ook een 3d taart te maken geweldig leuke taarten.
Heb je dus gewone biscuit gebruikt ik dacht dat dit niet kon? Heb je ze ook gevuld?
Ja, gewoon biscuit en elke horizontale laag gevuld met botercreme, maar niet te dik want dan gaan ze glijden. Maar gewoon veel dunne lagen a 5cm...
ik vind ze allemaal mooi maar je assepoester spant wel de kroon hoor 
knap hoor al die 3d iejoor is echt te leuk heb je die ook van you tube want een vrienddin van mij is iejoorfan zou dit wel leuk vinden voor der verjaardag
Heel knap hoor, ik vond een verhuisdoos al moeilijk en die is rechthoekig
Die eeyore is inderdaad ook mega cute!!!! I looooove eeyore 
Wauw wat een geweldige taarten favoriet is iejoor!!!!
Ik vind dit echt knap! Ik ga een binnenkort een workshop in 3d volgen bij het bonte taartje, omdat ik toch wel wat tips wil hebben!
De eeyore was idd leuk. op mijn website staan er 2. De eerste was met een sip gezicht maar dat vond ik toch niet zo leuk, en de volgende ochtend heb ik er een andere flap marsepein over gegooid en hem een vrolijk gezichtje gegeven.
En hij was niet van youtube. ik heb hem zelf een beetje bedacht n.a.v het filmpje van mario.
saramirabo schreef:Hoe begin je in godsnaam aan een eeyoor en zo 'n gorilla? Zijn hier how-to's voor? Super-knap trouwens!
gewoon stapelen en snijden... plamuren met botercreme en door gaan. ik kijk soms wel uren naar youtube filmpjes. over en over en over..... facinerend ! En dan probeer ik dingen zelf
deze heb ik al 100x bekeken en is mijn favoriet, nu nog wachten op iemand die ooit een mario taart wil bestellen
http://www.youtube.com/watch?v=iK8EYGCVb0o
Oooh my god, die Mario is super! maar zoiets zie ik niet zitten hoor. Maar aan uw gorilla-talent te zien zal deze je ook wel lukken! 
In ieder geval, zeker posten dan! 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » 3D taarten : Mr Bean auto, gitaar, Bob de bouwer, schatkist, etc