Onderwerp: Zeemeermin parade

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Zeemeermin parade
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

Mooi zeg! Vooral de bovenste vind ik qua kleur erg mooi en origineel.
Hoe heb je de schubben van de staart gemaakt?
Erg leuk
Maar wat een gepruttel die schubben
Mooi zeg! Vooral de bovenste vind ik qua kleur erg mooi en origineel.
Hoe heb je de schubben van de staart gemaakt?
IK heb gewoon met heel veel kleine rondtjes de schubben gemaakt! Je begint beneden en werk na boven! Heel makkelijk is het hoor!
Mirie schreef:Mooi zeg! Vooral de bovenste vind ik qua kleur erg mooi en origineel.
Hoe heb je de schubben van de staart gemaakt?IK heb gewoon met heel veel kleine rondtjes de schubben gemaakt! Je begint beneden en werk na boven! Heel makkelijk is het hoor!
Ben al tijden op zoek naar een hele kleine ronde uitsteker maar nog steeds niet geslaagd...ben benieuwd wat jij hier dan voor gebruikt...
en wat een bof dat je zoveel zeemeerminnen mag maken...ze zijn echt super 
Karen-Dodenbier schreef:Mirie schreef:Mooi zeg! Vooral de bovenste vind ik qua kleur erg mooi en origineel.
Hoe heb je de schubben van de staart gemaakt?IK heb gewoon met heel veel kleine rondtjes de schubben gemaakt! Je begint beneden en werk na boven! Heel makkelijk is het hoor!
Ben al tijden op zoek naar een hele kleine ronde uitsteker maar nog steeds niet geslaagd...ben benieuwd wat jij hier dan voor gebruikt...
en wat een bof dat je zoveel zeemeerminnen mag maken...ze zijn echt super
Ik heb een Metalen Uitsteker Set Geometrie gebruikt. Er zit 7 verschillende vormen in van 0,4mm tot 4cm. De ronden zit erbij! Heeeel erg handig! De moeite om aan teschaffen! 
0,4mm tot 4mm, ´t is vast cm
Bien heeft ook een setje kleinere rondjes
Mooi, erg leuk gedaan. Zoiets wil ik ook maken. De staart is die helemaal massief van fondant/marsepein? Of iets anders?
Mooi, erg leuk gedaan. Zoiets wil ik ook maken. De staart is die helemaal massief van fondant/marsepein? Of iets anders?
De staart is van marsepein 
Soesie schreef:Mooi, erg leuk gedaan. Zoiets wil ik ook maken. De staart is die helemaal massief van fondant/marsepein? Of iets anders?
De staart is van marsepein
O.k dank je.
alle drie erg mooi zeg!
Heel mooi! Ik vind de tweede het mooist.
Bien heeft ook een heel fijn setje met ronde uitstekertjes, die werken super!
ik vindt ze helemaal SUPER
Erg mooi allemaal 
ok thnx... ik ga NU op de site van bien kijken:P
Erg mooi allemaal, maar de bovenste vind ik qua kleurstelling toch wel het mooiste.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Zeemeermin parade