Onderwerp: Kan ik deze vraag hier stellen?
Binnenkort wil ik graag een prinsessentaart proberen te maken. Welke bakvorm heb ik daarvoor nodig?
Alvast bedankt!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Kan ik deze vraag hier stellen?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Binnenkort wil ik graag een prinsessentaart proberen te maken. Welke bakvorm heb ik daarvoor nodig?
Alvast bedankt!
haha ja hoor, dat kan, je staat alleen in de verkeerde rubriek, ik zal je even melden.
Voor een prinsessentaart kun je volgens mij heel veel verschillende vormen gebruiken van een wondermold en een tulband-vorm tot een boltaartvorm (meest gebruikt hier volgens mij 'blanda' van ikea)
Succes!
Gebruik zelf altijd de wondermold
Misschien heb je een bakster of een taartwinkel in de buurt waar je de bakvorm kan lenen of huren?
ok thanx
Er staat een hele goede how to hier op de site van een barbie taart gemaakt met tulbanden. Misschien heb je er iets aan.
Kan ik deze vraag hier stellen?
Nee
We hebben hier o.a. show-rubrieken en vraag-rubrieken, de verdeling daarvan is te zijn aan de tekst in de oranje horizontale balken. De Taarten Parade is dus een show-rubriek. Als iets niet duidelijk is: elke rubriek heeft een sticky (=belangrijk topic) waar informatie & regels mbt desbetreffende rubriek staat.
[MOVE] --> Bakken & Vullen
ik heb zelf ook de wondermold maar je kunt ook de blanda van de IKEA gebruiken
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Kan ik deze vraag hier stellen?