1

Onderwerp: dilemma kan je het ook mengen ??

hallo
ik heb even een dilemma

ik mijn kids zijn meer van de mmf fonfant qua smaak

mijjn man (wat de boer niet kent type ) houdt vol dat hij het niet zo lekker vind en liever marsepijn heeft .....

mijn kids vinden het helemaal niks ..dus ik had al amandel essanse door de mmf gegooid en dat was al een verbetering volgens mijn man en mijn kids vonden het ook lekker

nu vraag ik mij af is er iemand die al eens de 2 gecombineerd heeft .. is het werkbaar of mengt het zicch niet ?
ik vind het zonde  als iemand dit al gedaan te hebben om dit nog eens te doen ...
voor het zelfde geld moet je het weggooien ...

ik ben benieuwd ...wie owie ???
en smaakte het lekker of verdween de marspein smaak ?

IK HOOR GRAAG VAN JULLIE !!! :)

alles kan koffiekan ,thee kan ,melkkan !!

2

Re: dilemma kan je het ook mengen ??

Fondant en marsepein kun je heel goed mengen hoor!! :Y Ik vind marsepein persoonlijk lekkerder maar gemengd vind ik het ook goed te doen hoor! Je munt natuurlijk ook eerst een klein beetje mengen en dan zelf een oordeel vellen ipv alles te mengen en het niet lekker vinden.

Volg je hart...want dat klopt!

3

wilde ik ook tegen je zeggen, eerst een beetje mengen en dan kan je kijken wat je lekkerder vind, 1:1 of meer fondant of meer marsepein

Mijn faceboekpagina met mijn taartjes
http://www.facebook.com/pages/Home-made … 1595328591

4

thanks ik hoor net dat ik voor vrijdag nog ff een taart voor 80 personen moet maken dus ik ga het ook maar metteeen uit proberen !!! :think:

alles kan koffiekan ,thee kan ,melkkan !!

Ik heb laatst mmf en marsepein gemengd en moet zeggen dat dat goed te eten was. Normaal vind ik mmf niet zo lekker.