Onderwerp: Groentje.......
HalloHallo,
Ik kom al een hele tijd op deze site en elke keer wil ik me even voorstellen en ook even mijn "creaties" showen maar het kwam er maar niet van. Nu toch maar even de tijd genomen en zal me even netjes voorstellen.
Mijn naam is Suhaini, woon in zwolle en moeder van 2 jongens. Oudste is 10 en de jongste is net 3 geworden.
De reden dat ik met bakken ben begonnen is toen mijn jongste zoon 2 jaar werd, en de persoon die altijd voor mij de mooiste taarten maakte had besloten niet meer in zwolle te leveren. Toen dacht ik.....waarom zou ik het niet zelf proberen? Ik had toen voor de laatste keer een taart besteld en ben hem toen uit elkaar gaan pluizen om te kijken hoe het precies in elkaar zat. Daarna even dagenlang youtube ondersteboven halen en heb zo heel veel kennis opgedaan.
Begn januari heb ik de eerste workshop basisdecoratie gevolgd en ik heb de smaak goed te pakken. Ook de cursus puzzelen en boetseren wil ik nog gaan volgen zodra er tijd voor is.
Nou zal ik even gaan uitpluizen hoe alles hier werkt om foto's te posten, en dan zal ik even mij mooiste beginners creaties showen.
Groetjes
Suhaini