Re: Demonstratie dummy "super vrolijk"
Idd: Een super vrolijke taart! Ik zit weer te glimlachen, dank je wel! 
Groetjes Heidi
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Demonstratie dummy "super vrolijk"
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Idd: Een super vrolijke taart! Ik zit weer te glimlachen, dank je wel! 
Geweldige taart
Geweldige taart, mag ik vragen hoe je die vlinders hebt gemaakt is het een uitstekker zo,ja welke??
super vrolijke taart...
oooh hij straalt helemaal van het scherm af hier... wat een vrolijkheid! Zou hem gelijk willen maken om hier in huis te zetten, laat de lente nu maar komen!!
Supervrolijk, dat word ik er ook van!

Echt geweldig mooi, zooo prachtig !
Mooi!!!!
En dan nu op naar de lente, want daar krijg je helemaal zin in als je deze taart ziet...
Ik heb even meegekeken bij je en heb weer wat geleerd met de tooltjes.Ik vraag me vaak af wat kan ik er allemaal mee?
Maar met het witte randje had je een tooltje die ik ook heb en heb het net gebruikt met bloemetjes maken en ja hoor helemaal toppie.
De taart ziet er super uit.Ik vond je knopen mold erg leuk maar ze zijn allemaal zo duur en ik ben al zo hebberig en ik woon in Ridderkerk dus ik zit elke week in het winkeltje en wordt er heel hebberig van!
Ja dat is heel herkenbaar
ik heb daar nog steeds last van
Leuk dat je er wat van bent opgestoken, misschien tot de volgende keer.
Geweldige taart, mag ik vragen hoe je die vlinders hebt gemaakt is het een uitstekker zo,ja welke??
Prachtig zeg, super vrolijk.
mag ik vragen waar je de vlinders mee gemaakt hebt, die vind ik echt super leuk?
Die zijn met de Jem Cutters gemaakt zitten er vier in een pakje.
Ja, weinig originele reactie van mijn kant: hij is gewoonweg prachtig. Mooie kleuren, veel variatie en vooral ook schattige details.
Kortom, een toptaart!
Nou, daar word ik dus ook helemaal blij van. Leuke kleurtjes, prachtige rozen..ik hou ervan! 
Echt helemaal super!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vaak vind ik heel simpele taarten het mooist, of ze moeten helemaal over the top zijn en dat is deze wel
PRACH-TIG 
Wow, wat is tie prachtig. een echte carolyne 
Gister geen tijd gekregen hier te reageren wél op hyves maar ik vind um pr8ig! Schitterende taartkleuren! Helemaal toppie weer Caroline
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Demonstratie dummy "super vrolijk"