Onderwerp: Schattig geboorte taartje, best trots!
Geboortetaartje voor een jongetje, vond het zel erg mooi geworden, al zeg ik het zelf!

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Schattig geboorte taartje, best trots!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Geboortetaartje voor een jongetje, vond het zel erg mooi geworden, al zeg ik het zelf!

Hij is gaaf!! 
Hij is ook KEI mooi!!
Ik mag ook een baby taart maken!Ik moet alleen wachten wanneer de baby wordt geboren!Ze is al een week overtijd!
Weet ook niet of het een meisje of een jongen wordt!
Gr Sam
lief hoor
ben ook bezig met een taartje voor een jongetje (moet nog geboren worden....) zo leuk om te maken!
Wat een ontzettend lief taartje 
heel lief taartje. Hoe heb je de kroontjes gemaakt?
Heel lief taartje... 
wat een schatje 
heel lief taartje. Hoe heb je de kroontjes gemaakt?
Die heb ik gemaakt van fondant met tylose eerst grijs gekleurd en daarna met zilver eroverheen.
En toen was hij weg 
ja jammer ik snap dat niet helemaal
waarom ze eerst plaatsen en vervolgens weer weghalen 
Weet niet wat er fout ging maar het was niet de bedoeling dat de foto wegging maar daar is ie weer! hahaha.....
leuke taart!
kan je mij vertellen hoe je dat doet met dat kroontje?
stap voor stap;)
leuke taart!
stap voor stap;)
Ik koop witte fondant en die kleur ik licht grijs daar doe ik dan wat (ongeveer half theelepeltje op 100 gram fondant) tylose bij. Dat laat ik dan vervolgens een halve dag rusten (ingepakt) en dan heb ik van papier een mal gemaakt voor een kroontje, die leg ik op de fondant uitsnijden en dan in elkaar zetten (wel een priegelwerk) nachtje laten drogen en voila, kroontje! En daarna kune je de bolletjkes erop zetten gewoon van marsepein.... 
soraya85 schreef:leuke taart!
stap voor stap;)
Ik koop witte fondant en die kleur ik licht grijs daar doe ik dan wat (ongeveer half theelepeltje op 100 gram fondant) tylose bij. Dat laat ik dan vervolgens een halve dag rusten (ingepakt) en dan heb ik van papier een mal gemaakt voor een kroontje, die leg ik op de fondant uitsnijden en dan in elkaar zetten (wel een priegelwerk) nachtje laten drogen en voila, kroontje! En daarna kune je de bolletjkes erop zetten gewoon van marsepein....
Bedankt!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Schattig geboorte taartje, best trots!