Re: Bruidstaart Barok 4 hoog
Super!!!
*Wat is taarten maken toch een heerlijke hobby!* (Bijna net zo leuk als wudden ;))
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaart Barok 4 hoog
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Super!!!
Wauw mooi zeg! Zooooo HOOG! 
chique toert 
Wow prachtig!!!
Heel erg mooi! Vind de kleuren ook zo stijlvol! 
Prachtig!

Geweldig Lot, echt heel mooi!
Wat een blikvanger! Heel mooi gedaan hoor. Die taart straalt echt wat uit en als ik de afmetingen van je lees...wow!
Gaaf zeg 
Wauw!!!
En inderdaad wat een hoge taarten, super!
Mooie uitsteker ook, die krul zeg maar
Groetjes Diny
Heel mooi!!!
zijn die hoogtes zo uitzonderlijk dan? Ik vind het wel fijn, zo snij je smalle stukjes en heb je wat minder marsepein of fondant eraan zitten en wordt het niet zo machtig/zoet.
ben eigenlijk wel benieuwd wat jij dan niet helemaal perfect vindt geworden, hij ziet er toch prachtig uit
!
De cakes zijn wel hoog, maar je hebt wel gelijk als je zegt dat je dan dunnere plakken kunt snijden, zo had ik het zelf nog niet bekeken...ik denk dat de smaak van de taart dan ook beter te proeven is!
ben eigenlijk wel benieuwd wat jij dan niet helemaal perfect vindt geworden, hij ziet er toch prachtig uit
!
Ik zie altijd wel iets wat niet goed is hoor, maar ik was tevreden wat betreft de strakheid van de taart, alleen het lint om het board ging los en 1 hoekje was niet helemaal netjes. Maar goed, al met al vond ik hem erg leuk geworden.
Jammer alleen dat de locatie de bovenste taart ervanaf had gehaald bij het aansnijden omdat die in de vriezer moest voor bet bruidspaar, belachelijk! Nu zie je op die foto mijn douwels zitten... 
Die is gaaf zeg en zo groot!
Mooi!!! Daar moet ik nog even voor oefenen (en nog -tig bakpannen voor kopen
)!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaart Barok 4 hoog