1

Onderwerp: ***whoopie pie's***

ook deze stonden nog op mijn "things to make & bake" lijstje.
Het beslag was naar mijn idee een beetje te vloeibaar waardoor het op de bakplaat niet meer een mooi rondje bleef.
De smaak was in ieder geval wel erg lekker met een laagje passievrucht botercreme ertussen.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-EXE8MBO8.jpg

Heb jij je al aangemeld als vrijwilliger voor Icing Smiles?? We are baking a difference!!  Voor meer info kijk op
icing smiles

2

Re: ***whoopie pie's***

Ziet er erg lekker uit! Heb het boekje Whoopie pies laatst gekocht en moet ze ook nog steeds gaan maken! Alle ingredienten zijn in huis, misschien morgen maar eens gaan proberen :Y  Heb ook nog passievruchten bc staan, dan komt dus ook mooi uit ;)

3

Geen idee wat het is, maar het ziet er heerlijk uit !!  :9  :9

4

:lol: Jummie

Groetjes Jamie> een leuke hobby bakster uit Den Bosch

5

Ik heb er nog nooit van gehoord, dus ben al druk aan het googlen naar het recept.... De vulling klinkt in ieder geval erg lekker.

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

6

Ze zien er heerlijk uit!

A colourful cake for a colourful day!
www.colourfulcakes.nl

7

lekkurrrrrr!! :9

heerlijke taartgroetjes van Brenda

8

het wordt vaak omschreven als het lekkerste deel van cupcakes (de bovenkant) met vulling ertussen en werd van oorsprong door Amish meegegeven in de broodtrommels.
Omdat een cakeje met creme erop zo'n rommel werd in de broodtrommel hebben ze de vulling ertussen gedaan.
Als ze de broodtrommel dan opendeden en de "pie's" zagen riepen ze "whoopie" vandaar de naam  :D

Heb jij je al aangemeld als vrijwilliger voor Icing Smiles?? We are baking a difference!!  Voor meer info kijk op
icing smiles