1

Onderwerp: 1ste stapeltaart, speciaal project, ben er trots op al zeg ik het zelf

Was een speciaal project voor de ouders van m´n vriendin. Vader heeft die rot ziekte :(  en is terminaal. zal ook niet lang meer duren jammer genoeg. Nu zijn ze vandaag 42 jaar getrouwd, hij keek er ook naar uit. nu kijkt ie weer uit naar carnaval en de 13de is hij jarig maar gaat niet goed dus afwachten of hij dat al mag halen. Maaaaar vandaag heeft ie het dus nog gehaald. Heb gisteren dan ook als verassing een stapeltaart gemaakt. met dank aan de inspiratie van jullie mooi foto´s  :thumb: Vanochtend gestapeld en naar mn´vriendin gebracht en die bracht hem naar hun toe. ( ik ga echt nie s´morgensvroeg op de stoep staan bij iemand die zo ziek is, je weet nooit  :o . Ben benieuwd wat ze er van vonden, spreek ze strakjes nog wel maar hier alvast de foto´s, kon moeilijk kiezen tussen de foto´s dus allemaal maar erop gezet  ;)

bewust geen tekts, woorden zijn nu voor hun overbodig
gevuld met banketbakkersroon en een laag aardbeienvlaaivulling en een laag slagroom. ( beide taarten, daar houden ze van )

http://www.mijnalbum.nl/Foto-4Q7W6PBG.jpg
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-IUDMTV4Z.jpg
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-MY747FAV.jpg
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-YB3F3KOS.jpg

Liefs Miranda

2

Re: 1ste stapeltaart, speciaal project, ben er trots op al zeg ik het zelf

nou, ik vind het een hele mooie taart!

dank je,
met dank trouwens aan m´n oudste dochter. die heeft de bloemen gedaan en ik wel erop geplakt maar verder zij alles uitgerold en uitgedrukt en op elkaar geplakt  :Y  :thumb:

Liefs Miranda

4

mooi gedaan met een mooie gedachte... jouw taart heeft vast voor een zonnetje in huis gezorgd

"Beauty is in the eye of the beholder"
                            Lieve groetjes, Miranda (Mirzan)

5

Die is echt prachtig geworden, ik ben benieuwd naar de reacties!

Groetjes, Monica

dank je. vond de rolfondant fijn werken ook. ( sligro )
ben zelf ook benieuwd maar zie ze strakjes dus moet geduldig zijn  :o  laat ik dat nou net nie zijn  :lol:

Liefs Miranda

7

Mooi.

8

Mooi gedaan..!!

9

Heel mooi geworden. Af en toe voelt het heel goed om iemand een plezier te kunnen doen met een taart, er zijn dan ook echt geen woorden nodig ;)

10

mooie taart! Jammer van het verhaal...

:thumb: ze waren er heel blij mee en ontzettend ontroerd dat dat iemand voor ze gedaan had. viel dus in goede handen en ze hebben er heerlijk van gegeten

Liefs Miranda

Mooi gedaan!

13

Wat een triest verhaal, laten we hopen dat hij carnaval en zijn verjaardag nog mag meemaken.

Een supermooie taart heb je gemaakt en zo zonder de woorden is hij echt helemaal perfect  :thumb:

Leef je leven en houd je vast, aan de weg die bij je past.

14

Wat een triest verhaal, maar een erg lieve gedachte, hij is heel erg mooi geworden  :thumb:

15

heel mooi hoor.

dank je, heb er vandaag zelf van gegeten  :Y  was erg lekker ook effe binnen gelopen en een bakje koffie gedaan vanmiddag.

Liefs Miranda

Mooi gedaan!!