1

Onderwerp: Kussentaart met tiara

Mijn eerste kussentaart en mijn eerste tiara. Helaas heeft de tiara niet ongeschonden de eindbestemming gehaald en brak er een stukje aan de zijkant af.  :s
http://1.bp.blogspot.com/-mh3nzyvgGjQ/TWwJolb0yMI/AAAAAAAAAQE/EP66fBDtIzA/s1600/Kussentaart%2Bmet%2Btiara.jpg

Zijn er eigenlijk handige trucjes om je tiara ongeschonden van je ronde vorm / papier te krijgen?

Tips zijn altijd welkom!

2

Re: Kussentaart met tiara

Hartstikke mooi, die wil ik toch ook snel eens gaan proberen!

3

mooi zeg

4

heel mooi,

5

Blijft leuk

6

Mooi gedaan hoor.
Als ik het goed zie is de tiara in RI ?
Met gumpaste zijn ze best wel sterk, misschien dat eens proberen, of 50/50 gumpaste/fondant ?
En een tip... zeker lang genoeg laten drogen.

Groetjes
Peggy

Workshops en taartbenodigdheden: www.Cakexclusive.be Webshop:www.cakexclusiveshop.be

7

blijft mooi he zo'n kussen!!goed gelukt hoor! ook op mijn to- do lijstje..maar durf het nu nog niet hoor.

8

Pegitje schreef:

Mooi gedaan hoor.
Als ik het goed zie is de tiara in RI ?
Met gumpaste zijn ze best wel sterk, misschien dat eens proberen, of 50/50 gumpaste/fondant ?
En een tip... zeker lang genoeg laten drogen.

Groetjes
Peggy

Is inderdaad RI, misschien moet ik gumpaste maar eens proberen. Aan het drogen heeft het niet gelegen... bijna 2 1/2 dag.

masja-76 schreef:

blijft mooi he zo'n kussen!!goed gelukt hoor! ook op mijn to- do lijstje..maar durf het nu nog niet hoor.

Gewoon aan beginnen, ik vond het makkelijker dan verwacht. Ik heb de how - to van Cakecentral gebruikt. Daar staat alles duidelijk uitgelegd, kan niet misgaan! Succes! Je kunt eventueel ook nog een filmpje op you-tube bekijken.