Onderwerp: hoe leuk zou het zijn...
Werd gistermiddag gebeld: 'plotseling is besloten dat de bestuursvergadering van de hockey morgenavond bij ons wordt gehouden en hoe leuk zou het zijn dat er dan een taart van jou op tafel staat?'. Nou euh, heel leuk
In wat voor kleuren spelen ze, vraag ik nog, maar ze zegt al kijk maar even op de website, zie je dat logo, misschien kun je daar wat mee, of, nou ja, als er tenminste maar 2 sticks opstaan ofzo, leuk toch?
Jahaaa, heel leuk, want ik zag intussen het logo, slik.... Ik heb al 1 keer gepuzzeld en dat was een sneeuwpop, dit is iets heeeel anders
Ik ben er zelf best tevreden over
, ben errug blij met m'n sugargun
Als ik meer van dit soort opdrachten krijg moet ik maar eens echt gereedschap om te puzzelen aanschaffen. Nu met de achterkant van een aardappelmesje gedaan, maar daar krijg je wel veel weg te prutsen rafelrandjes van
Gevuld met frambozenmousse, eigengemaakte 4vruchtensaus en een laagje witte chocopasta

De frambozen kwamen uit de vriezer, had ik gepureerd. Toen ik de in warm water opgeloste gelatine erbij deed, kwamen er weer vellen tevoorschijn bij het doorroeren
.
Zou dat komen omdat het temperatuurverschil te groot was?