Onderwerp: Kleine roze witte cupcakes
Zomaar voor de gezelligheid wat cupcakes gemaakt.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Kleine roze witte cupcakes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Zomaar voor de gezelligheid wat cupcakes gemaakt.
wat een liefies!!
Leuk en wat een sjieke etagere! Mooi gefotografeerd zo.
Leuke cc's heb je gemaakt en ze staan ook mooi op de foto.
Die kleine bloemetjes is dat een uitsteker en zo ja weet je ook welke? En laagje wat over de cc's zit met dat schulp randje is dat ook een uitsteker, en ook de vraag welke? Vind ze erg leuk. 
Wat een snoezige cc's en prachtig gepresenteerd en gefotografeerd!
Leuke cc's heb je gemaakt en ze staan ook mooi op de foto.
Die kleine bloemetjes is dat een uitsteker en zo ja weet je ook welke? En laagje wat over de cc's zit met dat schulp randje is dat ook een uitsteker, en ook de vraag welke? Vind ze erg leuk.
Hi, de bloemetjes heb ik gemaakt met een uisteker. http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=1549 van deze set is het de kleinste.
Ik heb het kapje van de cupcake gewoon uitgestoken met een gekarteld rondje.
Groetjes,
Alexandra
Hallo alexandra,
De mini cc vindt ik écht super!! Wat zijn ze mooi! Wauww!
Je schreef als een reactie op een ander berichtje dat je het kapje van de cupcake gewoon uitgestoken hebt met een gekarteld rondje. Wat bedoel je daar precies mee? Heb je ze ook nog gevuld, en zoja waarmee? En welk recept gebruik je voor het bakken van deze mini's? En hoelang moeten ze in de oven?
Groetjes
Oh ja, nog even een vraagje (sorry hoor maar weet nog niet zoveel en heb ook nog niet veel ervaring...)
Waarmee heb je het relief gemaakt op de mini cc?
Gr. Ronlien
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Kleine roze witte cupcakes